25 Şubat 2009 Çarşamba

Halkın devrimci duyarlılığını törpüleyen sosyal demokratların ikiyüzlülüğüne tipik bir örnek teşkil eden Selami Öztürk'ün yılışıklığını fark edebilmek

(Aşağıdaki bazı sözcükleri biz kırmızıya boyadık. / OYUN)


Kadıköy Belediyesi'nin büyük ayıbı!


Can Törtop
25 Şubat 2009


Barış Manço Kültür Merkezi'nin aylık programını ekonomik sebeplerle basamayacağını belirten Kadıköy Belediyesi, program yerine seçim yatırımı olarak belediyenin tanıtım kataloglarını bastırıp B.M. Kültür Merkezi'ne getirdi. İşin ilginci, utanıp sıkılmadan bu tanıtım kataloğu içerisine, belediyenin sanata destek verdiğini yazan Kadıköy Belediyesi'ne "yazıklar olsun"...

Kadıköy Belediyesi''ne kocaman bir "yazıklar olsun!"

Barış Manço Kültür Merkezi'nin etkin bir program olmasa da, her ay basılan ve gişede dağıtılan bir programı vardı; tüm tiyatro oyunlarının tarihleriyle beraber tanıtıldığı. Şubat başında ekonomik sebeplerle programın bu ay basılamayacağını haber verdi belediye. Aslında bu makul bir mazeret kabul edildi; herkes krize yordu.

Dün B.M. Kültür Merkezi'ne gittiğimde B.M. Kültür Merkezi programının yerini, Kadıköy Belediyesi'nin tanıtım rehberinin aldığını gördüm. Meğer program, seçim bütçesine destek olmak için basılamamış.

Her fırsatta sanata destek olduğu yalanını söyleyen Kadıköy Belediyesi'nin bu tavrına ancak "YUH OLSUN" denir...

Not: Ayrıca, Halis Kurtça KM ve Kadıköy Gençlik Merkezi tanıtım sayfalarında Barış Manço K.M. etkinlik fotoğrafları kullanılarak da alenen halka yalan söylenmektedir...

(Kaynak: 4. Abdülhamid'in Tiyatro Dünyası)