20 Aralık 2007 Perşembe

Oruç'tan açıklama

Kemal Oruç
20 Aralık 2007



(Oyun'un notu: Beş dakika önce gelen e-postayı olduğu gibi yayımlıyoruz.)


Merhaba Sayın Büktel, Bulunmaz ve Timur,

Tiyatroyun.com'da yer alan "Üçüncü Abdülhamit" başlıklı yazıda benimle ilgili bir alıntıya gözüm takıldı. Bu alıntı eksik olmuş yalnız ve yanlış anlaşılmış. Kendi adıma bir sansür söz konusu değildir.

"Üçüncü Abdülhamid" yasaklamayı çok seviyor!

"Sevgili Kemal Oruç Formumuzun kapsamını korumak için mail grubuna tiyatro dışında yazılanları hemen silmekte ve de bu tür tiyatro dışı yazanları da hemen üyeliğini yasaklamaktayım."

(Kaynak: http://www.tiyatroyun.com/)

Bu e- postaya cevap bir sansürleme değildi; çünkü e- posta adresimin şifresi kırılıp, benim adıma, tiyatrom grubuna saçma sapan bir e- posta atılmıştı ve Ertuğrul Timur da haklı olarak bu e- posta yüzünden beni uyarmıştı. Üstelik o saçma e -postayı bile silmedi, sadece uyardı. Ben de gerekli açıklamayı yaptım. Açıklama aşağıda link olarak ve metin olarak, ayrıntısıyla, verilmiştir. Bakınız:
http://groups.google.com.tr/group/tiyatrom/browse_thread/thread/6891f8f5b9f3d7e6

Şifre kırıcının benim adımla yolladığı e -posta:

Çiftler bu testi önce kendi bakış açılarıyla, sonra kendilerini eşlerinin yerine koyarak doldurmalı. Aynı kişinin doldurduğu iki ayrı test ortalaması, daha gerçekçi sonuç verir :) iyi eğlenceler BUYRUN TEST EDiN KENDiNiZi http://www.e-yolla.com/news_1523.html

Ertuğrul Timur'un e- postası:

Sevgili Kemal Oruç
Formumuzun kapsamını korumak için mail grubuna tiyatro dışında yazılanları hemen silmekte ve de bu tür tiyatro dışı yazanları da hemen üyeliğini yasaklamaktayım. Ama bu ekz sizden gelince sizinde önceki duyarlılıklarınızı bildiğim için Kemal Oruç ismine yasaklama koymadım elbette. Ama eş anketi gibi tiyatro dışı konularda tiyatrom mail gruba yazmamanızı rica ediyorum
iyi günler
Ertuğrul Timur

Benim cevabım:

Sayın Timur, bilirsiniz ki şimdiye kadar tiyatro dışında hiçbir konuda yazmadım. Sanırım mail adresimin şifresini çözmüşler. Yani bu maili ben atmadım. Soruna çözüm için mail adresi şifremi yenileyeceğim.

Benden kaynaklanmasa da çıkan sorundan ötürü özür dilerim. Anlayışınız için de teşekkür ederim.
Kemal ORUÇ

Tiyatrom e- posta grubuna en fazla e -postayı ben ve Gibi Yapanlar yolladı; hiçbiri şimdiye kadar sansürlenmedi. Ayrıca Tiyatroyun.com'da da her yazıma, olduğu gibi, yer verildi. Bu yüzden her iki tarafa da bu e- postayı atma gereği duydum.

Yazıda adım geçtiği için cevap yazma gereği duydum, anlayışınız ve düzeltmeniz için şimdiden teşekkür ederim.

Sevgi ve saygılarımla...