15 Haziran 2007 Cuma

Halk sadakayı ayıplıyor!

Halkın vergileriyle beslenen devlet, tiyatro patronlarına sadaka verdikçe, halk da tepkisini belli ediyor...

"Sadakaya Hayır! Sanata Evet!" anlamı içeren bir kampanya başlatan tiyatrom'u destekliyor, her gelişmeyi, anında okurlarımıza aktarıyoruz:


Ayten Gürkan
Ayıplıyorum!
Bakıyorum da, tiyatrocularımız ya bu tartışmayı, imza kampanyasını görmezden geliyor, ya da katılsa da; "kime niye verilmiş, kime verilmemiş" şeklinde katılıyor. Doğrusu ya şaşıp şaşıp kalıyorum. Meğer para ne kadar vazgeçilmezmiş. "Belki seneye 10 bin de biz alırız" diye bu suskunluk ne kadar ayıp!

Pervin Soğanlı
Tiyatro okul
Tiyatro en büyük eğitimdir. O halde, her okulda bir tiyatro olması, hem çocukları sanata bağlar, hem de onları eğitir...

İhsan Bengier
Ayıp son bulsun
tiyatrom iyi bir girişim başlatmış, tiyatrolara yapılan yardım gerçekten de zaten yetersiz ve pek de bir işe yaramıyor. Bir de projesi ileride yapılacak tiyatrolara bile yardım yapılılıyor. siz nasıl olsa çalışırsınız oyunu çıkarırsınız alın size 25 bin ytl proje sunan ve gerçekleştirenlere 12 ytl nasıl ve hangi orana hangi birime göre degerlendirme zaten anlamış degilimanadoluyu sadece ankara eskişehir den ibaret sanan tiyatrolara da alsanada bukadar ytl bence kampanyanız güzel ama eksik bence tiyatrolara para yardımı degil kira yardımı yapılmalı salonu olup kira elektirik su stopaj ve türkiyenin her tarafına tiyatro götürenleri kayırmalı ve desteklemeli kira yardımı bence tiyatro bu kapagın altında dan daha iyi veya su bamkanın şu sigortanın sevgiyle kalın

tıkla: tiyatrom