22 Nisan 2016 Cuma

Mustafa Demirkanlı'yı, İstanbul 71. Asliye Cezâ Mahkemesi'nde yendim!

TEB, Tiyatro... Tiyatro...'nun 25 yıllık emeğini ödüllendirdi; bir plaketle teşekkür etti, ben de emaneten aldığım ödülü geleceği kuran genç ekip adına orada bulunan Gülhan ve Robert'e teslim ettim, kısa sürede tırmanışa geçen www.tiyatrodergisi.com.tr çok kısa zamanda uçuşa geçeceğini gösterdi, bu yeni yolculakta bana da bir köşe verdiler, köşeme çekilip oturmayacağım tabii, özel haberlerle katkı sunmaya çalışacağım.
BeğenDaha fazla ifade göster
Yorum Yap
21 yorum
Yorumlar
Melek Didem Boy Seni emekli etmeyecegiz patron smile ifade simgesi
Mustafa Demirkanlı Patron öldü, yaşasın yeni patron... smile ifade simgesi
Kerem Aydın

Yanıt yaz...
Gürol Tonbul Emeğinin, verdigin desteğin karşılığıdır. Ne güzel. Hayatın ödül dolu olsun.
Nurhan Tekerek Kutluyoruz...
Kerem Aydın

Yanıt yaz...
Zky Dere Yürekten kutluyoruz ...
Mustafa Demirkanlı Teşekkürler Zeki...
Kerem Aydın

Yanıt yaz...
Banu Kaplancali Çok sevindim. Tebrik ederim .
Mustafa Demirkanlı Teşekkürler...
Kerem Aydın

Yanıt yaz...
Rojhat Eşin Tebrik ederim Mustafa abi
Mustafa Demirkanlı Teşekkürler Roşhat...
Kerem Aydın

Yanıt yaz...
Çağla Mıdık Tebrik ediyor ve başarılar diliyorum.
Zihni Aydın Başarıılarının devamını diliyorum.
Fevzi Karahan Tebrikler.
Rozita Steen Gonulden kutluyorum.
Yadigar Durgut Ne güzeldir insanın emeğinin karşılığını alması... Kutluyorum , bol ödüllü yıllar diliyorum.
Mustafa Demirkanlı Teşekkürler Yadigar Abla
Kerem Aydın

Yanıt yaz...
Hasan Köse Tebrikler....
Tamer Levent Mustafacım...oh dedim...bu haberlere çok sevindim.Kutluyorum....
Serkan Fırtına Tebrik ederim. Sevgiler...
Ilki Güneş Fenercioğlu Tebrikler, selam ve sevgiler!
Osman Aydoğan Tebrikler, başarılar sevgili Mustafa...
Mustafa Demirkanlı Teşekkürler Osman, sağol..
Kerem Aydın

Yanıt yaz...
Tayfun Yazıcı Tebrikler ve de başarılar diliyorum..Yolun açık olsun..
Sadun Bora Tebrikler Mustafacım.
Ahmet Sahin Kutlarım Mustafa sağlıklı renkli huzurlu bir emekli yaşantısı dilerim