9 Ocak 2016 Cumartesi

Mustafa Şükrü Demirkanlı Trabzon 5. Asliye Ceza Mahkemesi'ni etkiler!

  1. Trabzon'u bilirim, güzel bir kenttir. günü birlik gidenlere diyeceğim şu; iyi bir kenttir coşkun bir duyguyu bulunmaz bir keyifle yaşarsınız
  2. Sosyalist olmak o kadar kolay değil. hele sosyal devlet, tüyü bitmemiş yetim hakkı dedin mi, sen hala dincisin. Kimseyi kandırdığını sanma
  3. Sana ne?!
  4. ++ sen ne sosyalistsin ne de dinci, sen beynamaz bir cahilsin aga... komik oluyorsun, farkında değilsin... Sen bir hiçsin ey kapitalist
  5. + dediğinde, artık sosyalistlik kalmaz, dincilik öne çıkmıştır. Üstüne bir de sosyal devlet dersen, aga sen sosyalistlikten uzak kal derler.
  6. Dincilikten, sosyalistliğe terfi etmek güzel ama her sıkıştığında dinci oldun mu, çek kuyruğunu gitsin. Tüyü bitememiş yetimin hakkı +
  7. Kankan Büktel'e de önermiştim, öneriyorum, belgelerimizle nasıl kazandığını videoya çekelim, yayımlayalım, tüydün di mi?
  8. İnsanları aşağıladığını sanarak ne kazandığını düşünüyorsun? Yalansız açıklamak ister misin?
  9. Eğlen, sorun yok ama inan ki içeri girdiğinde sana temiz çamaşır getirecek olan da ben olacağım. Senin için çok üzülüyorum
  10. İşimiz neden çok zor olsun, Yargıtay onaylarsa 3 hapis cezanı, içeri girecek olan sen... yalan yanlış kazandım diyebilirsin
  11. Her iletine yanıt verdirme bana... Mahkum olan sen, seni mahkum eden avukatım... Sen kendine bir hukuk danışmanı bulsana...
  12. Sosyalist Sanatçı (!) Bulunmaz'ın yaydığı twiit..


  13. İşimiz zorsa, demektir ki işiniz kolaylaştı. Artık yeni hapis cezaları almayacaksınız.Avukatımızdan memnunuz, işinize bakın
  14. Bu arada yeni bir davanız daha olmuş, bu kez Trabzon'da, büktel'le birlikte sanıksınız yine. "DOSTÇA (?!) bildireyim dedim
  15. Evinize haciz ekibi gelince de kızıyorsunuz, yine avukat hanım işini yapacak, kusura bakmayın...
  16. Bu davranışlarınızla komik olduğunuzu fark etmiyor musunuz? Davayı kaybediyorsunuz, yargıtay onaylıyor ödemiyorsunuz
  17. Kendi işinize baksanıza, avukatımın savunduğu davaların hepsinden beraat ettim, siz 2'si hapis çok sayıda mahkum oldunuz
  18.   Retweetledi
    Büktel-Bulunmaz ikilisi galiz küfürleri nedeniyle, Trabzon’da da yargılanacaklar...
    Gömülü resim için kalıcı bağlantı