16 Aralık 2015 Çarşamba

Metin Zakoğlu'na "HAYSİYET FAKİRİ" diyen Ekşi Sözlük yargılanmalı!...

6 entry daha
  • 26 ağustos 2007 tarihli canlı yayın renkli televizyon program kuşağında, konuğu olduğu aydan önder'le aralarında, söyleşinin yaklaşık onuncu dakikasında şöyle bir diyalog geçmiştir:

    -metin zakoğlu: "evlere tiyatro servisi yaptığım için eleştiriliyorum. eğer, bir izleyenle bir oynayan varsa, orada tiyatro vardır!..."
    -aydan önder: "o halde bize burada, stüdyoda performanslarınızdan herhangi küçük bir örnek göstermenizi rica edebilir miyiz?"
    -metin zakoğlu: "bu çok çirkin bir teklif! ne o öyle, göster amcalara pipini der gibi... bunu yapmam... merak eden erenköy'deki müştemilata gelir seyreder... bu arada telefon numaramı tekrarlamak istiyorum: bik bik de bik bik...."
    aydan önder: "peki öyle olsun, öyle diyelim o halde..."
    bir dakika sonra da kendisine teşekkür edilmiş ve uğurlanmıştır. 
    "aaaa! bu kadar mı? o kadar yol geldim ben, biraz daha kalsaydım!... telefon numaramı tekrar vereyim bari....."

    kendisine başarılar dileme niyetim yok buradan. reddin de bir adabı vardır... ilgisizlikten zor günler yaşayan tiyatro sanatının haysiyet fakiri öznelerin dilinde seslendirilmesine de tahammül edemiyorum.
51 entry daha
(Kaynak: https://eksisozluk.com/entry/11159024)

***


Ayrıca bakınız:


Hilmi Bulunmaz, kendisine HAKARET eden Ekşi Sözlük'ü şikâyet ediyor!

Hilmi Bulunmaz, kendisine HAKARET eden Ekşi Sözlük'ü şikâyet ediyor!