16 Aralık 2015 Çarşamba

Demirkanlı ile Av. Reyhan Kayışlı, HUKUKSUZ HACİZ için yargılanmalı!

Ben, Bulunmaz Tiyatro'nun sahibiyim. Şikâyetçi olduğum Mustafa Şükrü Demirkanlı da, Tiyatro... Tiyatro... Dergisi isimli derginin sahiplerindendir. Mustafa Şükrü Demirkanlı, benim aleyhime İstanbul 10. Asliye Hukuk Mahkemesi'ne kişilik haklarına saldırdığım iddiası ile 25.000 TL tutarında dâvâ açtı. Mahkeme, dâvâyı kısmen kabûl edip, 5000 TL'ye hükmetti. Dosyayı temyiz ettim. Hâlen Yargıtay aşamasındadır. Bu arada da mahkeme kararını, Mustafa'nın avukatı Reyhan Kayışlı, 32. İcrâ Müdürlüğü'nde takibe koydu. Ben, bu arada, İcrâ Hukuk Mahkemesi'nde, icrânın durdurulmasına dâir karar aldırdım. Fakat, Reyhan Kayışlı, sürekli, eşim Fikriye Bulunmaz'ı telefonla arayıp, mail atarak, rahatsız etti. Bunun üzerine, ben de, bıktım. Masraflarıyla birlikte 10.083 TL'yi icrâ dosyasına yatırdım. Fakat paranın alacaklıya ödenmemesini, dosyada depo edilmesini istedim. Karşı tarafı, tahsil etmeye çalıştı. Fakat, müdürlük ödemedi. Eşimi, beni, çocuklarımı taciz edip, zorunlu olmadığım hâlde, parayı icrâ dosyasına yatırmamı sağlayan Av. Reyhan Kayışlı ve bunu yönlendiren alacaklı Mustafa Şükrü Demirkanlı'dan şikâyetçiyim. Uzlaşmayı kabûl etmiyorum.