18 Kasım 2015 Çarşamba

Şâir ve kuyumcu Hilmi Bulunmaz: "Gündüz kapitalist, gece sosyalistim!"



Kaynak: mojnovisad.com / Fotoğraf: Aleksandar Jovanovic


Poeta i zlatar Hilmi Bulunmaz: Danju kapitalista, noću socijalista

Şâir ve kuyumculuk Hilmi Bulunmaz: Gündüz kapitalistler, sosyalistler gece

Mücevher ve Saatler "Shine", altın ve elmas süs eşyaları ile muhteşem bir sergi alanı yeni tamamlanan Sergisi, aynı zamanda Türk aile şirketi "Bulunmaz" küçük bir standı vardı. İçinde her zaman dönmek için değerli metaller ve elmas işleme için bu altın tüccarlar ve araçlar diğer katılımcılar, sanat ve Novi Sad aşk için onların tutku, öne neler.
Eşi Fikrije laptop için çalışırken Hilmi nasıl taşlama ekipmanı çalıştırma müşterilerin gösterir. Çift Bulunmaz on yıl önce fuar için Novi Sad ilk kez geldi ve o zamandan beri düzenli olarak geldi. Hilmi o Voyvodina başkenti sevindi söyledi.
- Şehir harika görünüyor ve o insanlar. Hiçbir büyük kalabalık ve bana göre İstanbul'daki olduğunu hatırlatan Belgrad'da araba bir sürü var. Iş fuarı Zmaj Jovina Street gezintiye ve "Mozart" kahve var ne zaman. Genellikle dinlemeyi seviyorum sokak müzisyenleri, özellikle bizim sevgili baba ve oğul oynayan binaların çevresinde bazen onlarla İngilizce konuşmak, birlikte gerçekleştirin. Eşim mesleği bir mimar ve fotoğraf çok bu Orta Avrupa cazibesi vardır Novi Sad merkezi yapmıştır. Öykü Hilmi Bulunmaz - Ben katedral görünümünü ve şehir Kütüphane tarafından hayran değilim.
Cep telefonu Bayan Bulunmaz gösterir imgelerle dolu nasıl bina ve Katolik ve Ortodoks kiliseleri ve tiyatro gibi birçok turistik, iç. Hilmi ailesi 400 yıl önce Mısır'dan Türkiye'ye taşındı ve bir asırdan fazla başlatılan bir kuyumcu ile bir aile şirketi olduğunu söyledi. Fuar standı üzerinde umudu şirketi Açılış iki erkek ve bir adam gösteren 1914 fotoğraf gösterir.
- Bu benim seçildi hangi dedem Hilmi, ve bu oğlum adını aldığı babam Kemal Türkler erkekler genellikle dedesi adını olmasıdır. Resimde üçüncü kişi kuzeni. O olduğu gibi babasından bu işi miras ve babasından miras. Bugün oğlum üç fakülte mezunu ve birkaç yabancı dil bilen ve biz 150 ülkede şubeleri var çünkü işi alınan büyük ölçüde, iki çocuğum var. O 32 yıl vardır ve o hala torun yok ki şu anda onun çalışmalarını tamamlayarak bir kızı evlendi - Omeh ile Hilmi yüzünde diyor.
Ancak bu Türk kuyumcu Bu fırsat sadece para olduğunu söyler ve onun gerçek aşkı kültürü, özellikle şiir ve oyunculuk söyledi.
- İstanbul'da, bizim kendi tiyatro var. Ben bir aktör ve bir şair ve senarist olarak kendimi görüyorum. Ben kendi iş gerçekten yapmak seviyorum finanse etmek mümkün olmaz yok ve sanat. Ben sık sık şaka yollu ben kapitalistlerin gün içinde olduğumu söylüyorlar, ve gece düştüğünde ben kalbinde bir sosyalist oldu. Diplomatik hizmet iken Birkaç yıl önce, ben bir araya geldi ve ünlü yazar Duşan Kovaçeviç var. Onunla konuşurken ben Novi Sad bitmiş onun çalışmalarının bir kısmının öğrendim ve bu beni çok mutlu etti. O zamandan beri birkaç yıl önce İstanbul'da ziyaret etti bile bana, arkadaşlarım var. Novi Sad üç tiyatro vardır ve büyüleyici, tüm iç ve dış onları fotoğrafladı. Her zaman bir şey anlamıyorum, ancak bir gösteriye gitmek, ama ben izlemek keyfini çıkarın. Seni ve burada kalırken de ziyaret Macar tiyatro "BenAkiba" yapın. Hilmi dedi - Ben senin çokkültürlülük olduğunu keyfini çıkarın.
Zengin ve başarılı olsa da, bizim muhatap o ilkokulu bitiremedi söyledi. Iş her zaman en iyi gitmez ve elli yıl önce Bulunmaz ailesi zayıftı. Bu Hilmi okulu gibi değildi aslında yardımcı oldu. O, Türk toplumu üniformalı askeri ile çok takıntılı olduğunu iddia ediyor.
- Ben bir bankta oturup ve önümde oğlan ipler izlemek ve bana o disiplini rahatsız etmek gibi değildi. Ancak, eğitimin sona ermesi öğrenim gören etmesine engel olmadı. Hep çok şey okudum ve zaman ofset, ve ben yazmaya bayılırım. Bu geri şehre getiriyor. Ben o bana ilham veriyor, akar suyun nehir kokusu ve izlemek için, Tuna Nehri kıyısında aşağı gitmek seviyorum. Bundan sonra otel odama geri dönüp ben şarkı yazma. Novi Sad bana şair ilham, şiirsel vardır.
Aile üyeleri Bulunmaz sık sık dünya seyahat, birçok şehir güzel ve kendi çocukları arasında seçim gibi olurdu çünkü onlar bir tek değil ki, ama ne biz biliyoruz Novi Sad dönüş her Kasım olduğunu.
Onuncu yılın Goldsmith

Hilmi Bulunmaz hakkında bilgi tiyatro yönetmeni ve yazar olarak sunulan Vikipedi, bulunabilir. Biyografi 1955 yılında doğdu bir adamın heyecan verici yaşam söyler, on kuyumcular çalışmaya başladı ve kimin haksız 1980 yılında Türkiye'de bir askeri darbe sonrası hapiste 57 gün geçirdi.
YouTube'da Novi Sad put görüntüleri

YouTube yazdıysanız "Sad Hilmi Bulunmaz Novi" Bu Türk sanatçı ve kuyumcu çevrimiçi kaydedilir ve yayınlanan Voyvodina başkenti daha fazla video görünür. Klipler vurgu eklemek, çok dilli, çerçeveler katedral ve sokak müzisyenleri gemide gökkuşağı kaplumbağaları yakın plan Tuna Parkı'na Gençlik Tiyatrosu'nda oynanan "testosteron", yanı sıra sahnelerin bir parçası olan City Hall, bulunabilir.

***

OYUN'un notu: Bu metin "Google Translate" aracılığıyla çevrilmiştir!