8 Ekim 2015 Perşembe

Avukat Devrim Avcı Özkurt, Google aramada ilk sayfada bizde çıkıyor!...

Google için tıklayınız: Avukat Devrim Avcı Özkurt

***

Ayrıca bakınız:


LİNÇÇİ / İFTİRA MÜTALÂACISI Üstün Akmen, TEB başkanlığını bıraktı!


Bulunmaz için İFTİRA MÜTALÂASI yazan Üstün Akmen'in başı belada...


Bulunmaz için İFTİRA MÜTALAÂSI yazan Üstün Akmen dâvâ edilecek...


Bana karşı iftira mütalâası yazan Üstün Akmen'den 50.000 TL istedim!...


Avukatlara, polislere, savcılara, yargıçlara karşı da hukuku savunuyoruz!


Üstün Akmen, Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'nden istifa mı etti, kovuldu mu?


İFTİRA MÜTALÂASI hazırlayan Üstün Akmen'den 50.000,00 TL istedim!


"İFTİRA mütalâası" yazan Üstün Akmen, Demirkanlı'nın mahkemesinde!


21/07/2015 günü saat 11:02'de gelen SMS mesajı Üstün Akmen ile ilgili!


Ömer F. Kurhan "mütalâa yazarı" Üstün Akmen'e 50.000,00 TL öder mi?


Allah uzun ömür verirse, Üstün Akmen'in de 50.000,00 TL'sini alacağım!


Üstün Akmen üzerine okunması gereken en iyi yazıyı Melih Anık yazdı...


Üstün Akmen Kültür Bakanı Ömer Çelik'e karşı gayet yiğitçe savaşıyor...


İFTİRA MÜTALÂASI hazırlayan Üstün Akmen'in peşini bırakamıyorum...


İFTİRA MÜTALÂASI hazırlayan Üstün Akmen'in peşini bırakamıyorum...


Dâvâlı Üstün Akmen Vekili Avukat Devrim Avcı Özkurt iyice döktürmüş...


Av. Devrim Avcı Özkurt, İFTİRA MÜTALÂACISI Üstün Akmen'i savundu!