5 Temmuz 2015 Pazar

Yirmi dört saat sonra ilk yemeğimi nihayet yiyebildim: Ezo Gelin çorbası!

Yeni adlî yılda birçok dâvâ açacağım ve adlî tatilde Küba'da bulunacağım için, hummalı biçimde hukuk çalışıyorum... Bana karşı haksız, hukuksuz savunmalar yapan avukatları bile "dâvâ etme" sürecine dahil ettiğim için özellikle Av. Eyyüp Fırat Kuyurtar ve Av. Reyhan Kayışlı adlı şahısları da sürekli olarak mahkemeye vermeyi düşünüyorum... Durum böyle olunca yemek yemeyi de unuttuğum oluyor! Eşimin ve kızımın, İstanbul dışında olması ve evimin anahtarını bir yerde unutmam nedeniyle, ilk kez olarak tiyatrodaki çek-yatta yattım. Gayet rahatmış. Mesut Alptekin söylüyordu da inanamıyordum... Birkaç saatlik uyku bana yettiği gibi, yemek yemeyi unutmak işimi hızlandırdı. Oğlum gelip, çorba ısmarlayınca içim ısındı...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz