13 Haziran 2015 Cumartesi

Aynı dâvâda HAPİS CEZASI aldığımız için, Büktel'in yazısını yayınladık!

CANIM ÇOK SIKKIN!
DAHA ÖNCE HAKKINDA İKİ KEZ "TAKİPSİZLİK" ALDIĞIM 2009 TARİHLİ ZAMAN AŞIMINA UĞRAMIŞ BİR VİDEO YÜZÜNDEN BUGÜN 10 AY HAPSE MAHKUM EDİLDİM. ÜSTELİK ÜÇ YILA YAKIN SÜREDİR ERTELENEN 1400 TL TUTARINDAKİ CEZAMDAN SONRA İKİNCİ BİR MAHKUMİYET ALMADIĞIM SÜRECE 6352 NOLU YASAYLA KORUNDÜĞÜM HALDE... 6352 NOLU YASA 2012 ÖNCESİ HİÇBİR YAZI VE EYLEMİM YÜZÜNDEN KOVUŞTURULAMAYACAĞIMI SÖYLÜYOR. HANGİ ŞARTLA?... iKİNCİ BİR SUÇ İŞLEYEREK KESİNLEŞMİŞ BİR MAHKUMİYET ALMAMAM ŞARTIYLA... PEKİ BEN 2012'DEN SONRA KESİNLEŞMİŞ YA DA DEĞİL, İKİNCİ BİR MAHKUMİYET ALDIM MI? ALMADIM. ÖYLEYSE, 2009 TARİHLİ, ÜSTELİK HİÇ YAYINLAMADIĞIM VE GÜNCELLEMEDİĞİM BİR VİDEO YÜZÜNDEN NASIL OLUR DA, ÜSTELİK PARA CEZASINA DA DEĞİL DE, 10 AY HAPİS CEZASINA ÇARPTIRILABİLİRİM? ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL.ELBETTE DERHAL TEMYİZ EDECEĞİM.
  • Volkan Baş, Erkul Avşar ve Hakan Okan Unluturk bunu beğendi.
  • Erkul Avşar Geçmiş olsun umarım hakkınızda Hayırlısı olur
  • Kudret Yahyaoğlu Üzüldüm Coşkun... Temyizi geciktirme..
  • Nancy Rinke Ozturk Good God!Çevirisine Bak
  • Yeşim Eyüboğlu Fakat bu nasıl olur? Yayınlamadığınız bir video vesilesiyle! Çok üzüldüm. Belki de temyiz ile bu sıkıcı durum değişir! Değişsin, çok istiyoruz. Son duruma kadar canınızın sıkılmasına engel olmalısınız. Sonu güzel bittiğinde, boşuna üzülmüş olmamalısınız. İçtenlikle..
    1 · 11 saat
  • Adnan Arslan Üzüldüm,geçmiş olsun
  • Adnan Arslan Böyle bir konuda insanlar neden beğen butonuna basar,anlamak mümkün değil.
  • Ferdi Atuner Anlamak mümkün değil!!!! Üzücü bir durum. Temyiz lehine karar verecektir eminim.
  • Coşkun Büktel Kimseyi yanıltmak istemem: Videoyu yayınlamadım ama videoda konuşan iki kişiden biri benim. Daha önce 2 kez "takipsizlik" aldığıım ve 6352 nolu yasa tarafından korunduğum için videonun içeriki hakkında çok ayrıntılı bir savunma yapmaya gerek duymamıştım.
  • Saadet Başgöze Çok çok üzücü ve oldukça sıkıntılı bir durum, umarım bir çıkış yolu bulunur
  • Coşkun Büktel AYNI VİDEO'DAN DOLAYI AÇILAN DAHA ÖNCEKİ BİR DAVADA VERDİĞİM SAVUNMA DİLEKÇESİ VE ALDIĞIM "TAKİPSİZLİK" KARARI 

    Savcı Hüseyin Yavaş'in 10/07/2014 tarihli "ek takipsizlik" kararı:


    Soruşturma no: 2014/78473
    Esas no: 2014/33942
    İddianame no: 2014/10113

    NOT: COŞKUN BÜKTEL hakkında Sesli Yazılı veya Görüntülü bir İleti ile Hakaret suçundan kovuşturmaya yer olmadığına dair ek karar verilmiştir.

    METNİN TAMAMI İÇİN BAKINIZ:
  • www.facebook.com/notes/co%C5%9Fkun-b%C3%BCktel/mustafa-demirkanliya-kar%C5%9Fi-bana-ek-takipsizlik-kazandiran-dilek%C3%A7em/10155495985820711
  • Rabia Zülal Delaney Geçmiş olsun Coşkun
  • Namık Uzun Gecmiş olsun adaletin sizin lehinize olmasını temenni ediyorum
  • Coşkun Büktel Büyük ihtimalle kararın düzeltileceğini tahmin ediyorum ama yakın geçmişte çekilen acıları düşününce biraz canım sıkılmıyor da değil.