19 Mayıs 2015 Salı

Antik Yunan s/imgesiyle ç/alıntı duygular veren Büktel, YALAN söylüyor!










Yakınmıyorum, yalnızca teşhir ediyorum:
İNSANLIK TARİHİNDEN İBRET BELGELERİ: THEOPE'YE İFTİRA EDEN 1101. LİNÇÇİNİN KİMLİĞİ BELGELENDİ.

Like · Comment · Share · May 17
  • Coşkun BüktelHİLMİ BULUNMAZ DİYOR Kİ;

    Yazıyı, Antik Yunan imge ç/alıntısı olduğunu anlamadığımda yazmıştım!. 


    Güncelleme (24 Aralık 2014): Yazının başlığı "Türkiye tiyatrosunun Everest'i" idi. Şimdi yazsam, "Türkiye tiyatrosunun Lut Gölü" derdim!...

    ***

    Türkiye tiyatrosunun Everest'i

    Hilmi Bulunmaz
    19 Aralık 2007

    Theope'yi okumamak toplumsal suç değil; Theope'yi engellemek tiyatral bir suçtur. Theope'yi okumamak, Theope'yi azaltmaz. Okumayanı azaltır. Theope'yi okumadan, tiyatro sanatıyla uğraşmak olanaksızdır. Theope'yi okumadan tiyatro sanatıyla uğraştığını iddia eden biri, yumurtasız omlet yaptığını yada yediğini iddia eden bir salaktan farksızdır. Ben Theope'yi okudum diye övünmüyorum. Theope'yi okumasaydım, eşekten farksız biri olurdum. Sırtıma konulan her yükü aptalca taşırdım. Yalancılarla, iftiracılarla, sansürcülerle, sanal canavarlarla işbirliği yapabilecek denli donanımsız biri olurdum. Yada şöyle denilebilir: Theope'yi okuyabilecek donanıma sahip olduğumdan; yalancılarla, iftiracılarla, sansürcülerle, sanal canavarlarla işbirliği yapmıyor, hakikat sever Coşkun Büktel ile işbirliği yapıyorum. Bu durumda kazanan Theope olmuyor; okuyan oluyor. Theope okunmadığında, yitiren Theope olmuyor; okumayan oluyor…

    ("Tiyatroda 'Üçüncü Abdülhamid' istibdadı" başlıklı yazıdan.)
  • Coşkun Büktel Theope'nin " ç/alıntı" olduğunu söylemek, benim yedi yıl emek harcayarak yazılmış, fanatikleri bulunan bu eserime yönelik, asla kanıtlanamayacak vandalca bir iftiradır.
  • Coşkun Büktel Ne dersiniz, artık linççilerin yaptığı gibi ima ederek değil, imadan öte giderek Theope'yi kesin bir dille "ç/alıntı" diye niteleyen Hilmi Bulunmaz'ı linççiler acaba bağırlarına basarlar mı?
  • Coşkun Büktel SOMER KARVAN, LİNÇ KAMPANYASINI, ÖZDEMİR NUTKU'NUN THEOPE'YE ATTIĞI ÇALINTI İFTİRASINI ANLAMADIĞINDA İMZALAMIŞTI:
    https://www.facebook.com/notes/coskun-buktel/linc-imzacisi-somer-karvanin-buktele-gonderdigi-ozelestirel-ozur-mesaji/10150337389575711
  • Coşkun Büktel ZAMAN, SOMER KARVAN'IN LİNÇÇİ İFTİRA KONUSUNDA BİLİNÇLENİP LİNÇÇİLERİN MAHALLE BASKISINA RAĞMEN THEOPE'Yİ SAVUNMASINI SAĞLARKEN; BAŞLANGIÇTA THEOPE'Yİ SAVUNDUĞU İÇİN LİNÇÇİLERİN MAHALLE BASKISINA UĞRAYAN HİLMİ'İN, SONRADAN THEOPE'YE "Ç/ALINTI" DİYEREK LİNÇÇİ İFTİRAYA KATILMASINA YOL AÇTI. UMARIZ, HİLMİ, MAHALLE BASKISINDAN BİRAZ OLSUN RAHATLAMAYI BAŞARIR.
    Like · Reply ·