14 Aralık 2013 Cumartesi

Asılsız İhbarcı Mustafa Demirkanlı, unutulmuş durumdan vazife çıkardı!

H. Hilmi Bulunmaz'ın Oğluna Mahkemeye Zorla Getirilme Kararı Verildi…

Uluslarararası Elmas Kalemleri Taciri H. Hilmi Bulunmaz'ın Dergimiz Yayın Yönetmeni hakkında açmış olduğu davada tanık olarak dinlenmesini talep ettiği ve mahkeme hakiminin kabul ettiği tanıklardan yanında çalışan Arman Şahin ve oğlu Mehmet Cemalletin Bulunmaz'ın  duruşmaya tanık olarak katılmamaları nedeniyle "zorla getirilme emri" düzenlendi.


Sürekli yurtdışı elmas kalemleri, kuyumculuk ve benzeri fuarlara katılan Mehmet Cemalettin Bulunmaz'ın "zorla getirilme" kararı sonrası yakalanarak ticari ilişkilerini neden riske atarak tanıklığa gelmediği anlaşılamadı… Daha önce Coşkun Büktel, Melih Anık ve Rahmi Dilligil'i tanık olarak mahkeme tutanaklarına kaydettiren H. Hilmi Bulunmaz'ın kabul edilen tanıklarını neden mahkemeye getirmediği anlaşılamadı, mahkeme hakimi tanıklar hakkında "zorla getirilme" kararı verdi….


Babasının duruşmasına, babasının talebi olmasına rağmen tanık olarak katılmayan Mehmet Cemalettin Bulunmaz'ın "zorla getirilme" kararı alındıktan sonra yapacağı tanıklığındaki ifadeleri merak edilmekte…  Gerek Arman Şahin gerekse Mehmet Cemalettin Bulunmaz'ın tanıklıkları Dergimiz avukatları tarafından çok yönlü olarak takip edilecektir…  Tanıklara yalan söylemeyeceği hakkında duruşmada yemin ettirileceği ve yalan tanıklığın çok ağır cezası olduğunu da tanıklar mutlaka biliyordur...


Tanık taleplerini yerine getirmeyen, biri oğlu diğeri yanında çalışan biri hakkında "zorla getirilme" kararı alınmasına neden olan H. Hilmi Bulunmaz'ın bu tavrı anlaşılamamıştır. Neden tanık olarak sundu?


Davanın tarafı olan olan Yayın Yönetmenimiz Mustafa Demirkanlı'ya şu soruyu sorduk: "Siz, sanık olsanız oğlunuzu tanık gösterir miydiniz? Gösterseniz 
gelmesini sağlar mıydınız?

M.D.: Soru yanlış, "olsanız değil" ben zaten bu davanın sanığıyım... Oğlumun bu noktada çok önemli katkısı olduğunu düşünsem bile bu sürece katmam, katmadım da zaten... İdam edliceksem de, oğluma sığınmam, o süreç benimdir... H. Hilmi Bulunmaz, oğlunu bu davaya müdahil etmeyi düşünüyorsa o kendi ve oğlu ile ilgili... Benim anlayamayacağım bir durum. Ben bu ilişkileri anlamıyorum, anlamak da istemiyorum... Ben kendi adıma konuşayım ne erkek çocuğumu kendi dava sürecine sokarım ne de kız çocuğumun çok öfkelendiğim fotograflarını yayınlarım... Bu Sosyalist şahsın kendi değil sürekli birilerini suçlayarak söylediğni benim anlamam mümkün değil, şart da değil Coşkun Büktel anlıyor... Ben bu süreci ve tavırları anlayamıyorum..." dedi...


Şikayetçi H. Hilmi Bulunmaz'ın tanık olarak dinlenmesini talep ettiği, biri oğlu tanıkların mahkemeye gelmemesi tiyatro dünyası tarafından gülümsenerek karşılandı... Daha önce tanık olarak sunduklarından Melih Anık tanık olmayacağını açıkladı, Rahmi Dilligil ve Coşkun Büktek bu konuda açıklama yapmadı...



Haber Giriş Tarihi: 21 Kasim 2013

(Bkz: Tiyatro... Tiyatro... Dergisi / www.tiyatrodergisi.com.tr/detay.php?hng=3931‎)

***

Ayrıca bakınız:

Bulunmaz, "Asılsız İhbarcı" Mustafa Demirkanlı'nın yeni suçunu buldu...