6 Kasım 2013 Çarşamba

'Temiz Tiyatro' palavrasıyla İFTİRA atan Genco Erkal nasıl konuşabilir?


Genco Erkal Behzat Ç izledim. Seyirci bir tek küfürlere güldü. Inanır mısınız a..na ko....m dedikçe en çok gülen genç kızlardı. Ne iştir bu çözemedim Küfürün müşteri getirdiğini bilip kullanan filmcilere mi kızayım, genç kızların tepkilerine mi üzüleyim? Bu küfürler de kadına saldırı dimi?

Melih AnıkGenco Erkal Behzat Ç. filmindeki küfürlere en çok kadınların güldüklerinden yakınmış. Kemal Aydoğan'ın Testosteron'u için ben de itiraz ettim KA'nın arkadaşlarından okumadığım hakaret kalmadı. KA bir de "kadınlar matinesi" yaptı. 2 seans  sürdürebildi. Şimdi o ekip Moda Sahnesi'nde bir arada.. O gün susanlar ya da o hakaretlere katılmak için koşturanlar bugün Moda Sahnesi'nin alkışçıları... Bazıları da "temiz tiyatro" iddiasında.. Gülünç...

Hilmi Bulunmaz - Ben, küfrün her türlüsüne karşı çıkabilen bir kişi olarak, somut kişilere karşı küfür kastıyla hareket etmeyerek, sanal kişi olmanın verdiği "özgürlük" olanağından yararlanıp, bana pustluk yapan Burak Caney'e "OROSPU ÇOCUĞU" demiştim. Asla pişman değilim. Burak Caney'e "OROSPU ÇOCUĞU" demeye devam ediyorum hâlâ! 

Ben küfrün her türlüsüne karşı çıkabilen bir kişi olduğum için LİNÇÇİ Oyun Atölyesi'nin sahibi, Kemal Aydoğan'ın eski patronu Nihat Haluk Bilginer'in "Oyuncuların çoğu YAVŞAKtır genellikle..." küfrüne karşı çıkmıştım... Tüm oyunculara "YAVŞAK" diyen Bilginer'e "YAVŞAK" dediğim için iki yıl hapisle yargılanıp, paraya dönüştürülmeyen hapis cezası aldım. Tüm opera oyuncularına, tüm sinema oyuncularına, tüm televizyon oyuncularına, tüm tiyatro oyuncularına "YAVŞAK" diyerek küfreden bir karakter karşısında susarak oturacak kadar ahlâk yoksunu biri olmadığım için susmak yerine iki yıl hapsi göze aldım. Yine alırım... 

LİNÇÇİ Kemal Aydoğan'ın yönettiği "Testosteron" oyununu izlerken, 
"AMINA KOYAYIM, AMINA KOYAYIM, AMINA KOYAYIM" sözlerinden nefret ettiğim için bu iğrenç oyunu oynayan LİNÇÇİ Oyun Atölyesi'ni, "hayat boyu" hedef tahtasının "12" yazan kırmızı noktasına yerleştirerek, sürekli olarak oraya vurmaya başladım. Pişman değilim... 

Bütün bunlar oluyorken, Genco Erkal hangi cephede yer aldı? Büktel'le bana karşı düzenlenmiş "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" örgütü içinde yer aldı... Bu örgütün ruhanî liderliğini yaptı. Peki, şimdi ne yapıyor? Küfürden yakınıyor. İnandırıcı mı?... Asla ve kesinlikle inandırıcı değil... Genco Erkal, şimdi sanatsal mevta oldu...

***

Ayrıca bakınız:

63.000 TL 'çanak yalayan' LİNÇÇİ Oyun Atölyesi'nin oyunu çok küfürlü!