22 Kasım 2013 Cuma

Bulunmaz, kutlanmak için değil, halkın aydınlanması için kavga ediyor!

DÂVÂLAR KAZANMAYA BAŞLAR BAŞLAMAZ YANIMA GELENLERE "HOŞ GELDİN" DEĞİL, "GEÇ GELDİN" DİYECEĞİM! UYARIYORUM!

SOSYALİST SANATÇI HİLMİ BULUNMAZ

***

Bu saptamanın, "ASILSIZ İHBARCI" Mustafa Şükrü Demirkanlı adlı şahıstan kazanacağım "50.000,00 TL'lik dâvâ sonucu çıkılacak tekne turu" ile bağlantısı yoktur... Ben, son günlerde bana gönderilen "yürü be oğlum kim tutar seni" tadındaki "kutlama" e-postalarına yönelik olarak yaptığım bu saptamada, başlıkta gayet net görülebileceği gibi, "benim dâvâm"ın, asla "benim dâvâm" olmadığını, "benim dâvâm"ın, tiyatro oligarşisine karşı yürütülen "bir dâvâ" olduğunu duyumsatmaktır. Ben, Mustafa Demirkanlı'ya karşı açmış bulunduğum 50.000,00 TL'lik dâvâyı kazandığımda, verdiğim sözü yerine getirip, tekne turunu gerçekleştireceğim. Bundan kimsenin kuşkusu olmasın... İşbu açıklamayı, Theope yazarı Coşkun Büktel'in isteği üzerine yaptım!