23 Ekim 2013 Çarşamba

Yelda Özdeş ile Mustafa Kurt söyleşisinin ilk iki sayfasında kuleler yok!

Bulunmaz yurda dönünce dergiyi DT kulesine götürdü! (Fotoğraf: Cemal Bulunmaz)

İşlerimin aşırı yoğunluğu, yurtdışı gezilerinin verdiği büyük yorgunluk ve dâvâlarımın sıklığı nedeniyle taksit taksit okuyabildiğim Yeni Tiyatro Dergisi, Yelda Özdeş tarafından yaptığı Mustafa Kurt söyleşisinde, öyle sanıyorum ki, çok ciddî, pek önemli konulara (örnekse İstanbul Devlet Tiyatrosu reklâm kulelerinin ticarî kuruluşlarca işgâline) değinmemiş... Henüz iki sayfasını okuyabildiğim için, söyleşinin tamamı hakkında bir bilgiye sahip olamadığımdan, Yelda Özdeş'i eleştirme hakkını kendimde bulamıyorum. Yazının tamamı okumadan yapılan herhangi bir yorum, Yelda Özdeş tarafından, aşağıdaki gibi haklı bir soruyla karşılanabilir:

"Hocam, Hilmi Bulunmaz'ın yeni kurbanı ben miyim?!!!..."

Okuyamadığım üç sayfalık bölümde, Yelda Özdeş'in, Mustafa Kurt'un yakasına yapışıp, İDT reklâm kulelerinin hesabını sorduğuna inanmak istiyorum. Eğer böyle olumlu bir sonuç elde edebilirsem Yelda Özdeş'in alnını, elini ve ayağının altına öpeceğim. Yaşam boyu kendisine minnet duyacağım. Mustafa Kurt'un yakasına yapışıp, İDT reklâm kulelerinin hesabını sorabilecek kadar yiğit bir insan olduğunu kanıtlamışsa, Yelda Özdeş'i, yaşam boyu desteklemeye ve her türlü insancıl gereksinimleri doğrultusunda yardımcı olmaya, okurlarımın nezdinde söz veriyorum!...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz