24 Ekim 2013 Perşembe

Bulunmaz, Demirkanlı'nın 'YALAN' söylediğini mahkemede de haykırdı!

T.C.
İSTANBUL
2. SULH CEZA MAHKEMESİ

DURUŞMA TUTANAĞI

DOSYA NO: 2012/663 Esas
DURUŞMA TARİHİ: 24/10/2013
CELSE NO: 3.

HÂKİM: ORHAN ARISOY 38387
KÂTİP: BURCU KOÇAK 135077

Belirli gün ve saatte 3. celse açıldı. Açık yargılamaya devam olundu.

Sanık MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI ile müdafii Av. Reyhan Kayışlı ve müşteki HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ geldikleri görüldü.

Hâkim değişikliği nedeniyle zabıtlar okundu.

Katılandan soruldu: "Sanık hakkındaki şikâyetim devam etmektedir. Önceki beyanlarımı tekrar ederim. Ayrıca yazılı olarak beyanda bulunmak istiyorum." dedi.

4 sayfadan ibaret yazılı beyanlarını içerir dilekçe ibraz etti; okundu, dosyasına konuldu.

Sanıktan soruldu: "Önceki savunmalarımı tekrar ediyorum. İlgili facebook sayfası bana ait değildir. Ben, Mustafa Şükrü Demirkanlı ismini gazetecilik hayatımda hiçbir yerde kullanmadım. Katılanın, Mustafa Şükrü Demirkanlı ismiyle yazıldığını belirttiği ifadeleri nereden temin ettiği hususu sorulsun." dedi.

Sanığın talebi üzerine katılandan soruldu: "Sanığın savunmasını kabul etmiyorum. Doğruyu söylememektedir.* Ayrıca, ben, suça konu hakaret içerikli sayfaları İnternet'ten temin ettim." dedi.

Sanık müdafisinden soruldu: "Müvekkilimin beyanlarına katılıyorum. Hakaret içerikli olduğu belirtilen facebook sayfası müvekkilime ait değildir. Hesabın müvekkilime ait olduğunun kanıtlanması gerekmektedir. Dosyada böyle bir kanıt bulunmamaktadır. Müvekkilimin beraatine karar verilsin." dedi.

GEREĞİ DÜŞÜNÜLDÜ:

1 - 12. Sulh Ceza Mahkemesi'nin 2013/664 Esas, 22. Sulh Ceza Mahkemesi'nin 2013/551 Esas, 27. Sulh Ceza Mahkemesi'nin 2012/943 Esas, 40. Asliye Ceza Mahkemesi'nin 2013/399 Esas, 6. Asliye Hukuk Mahkemesi'nin 2012/481 Esas ve 23. Asliye Hukuk Mahkemesi'nin 2013/205 Esas sayılı dâvâ dosyalarının istenmesine,

2 - Bu nedenle, duruşmanın 04/03/2014 günü saat 11:05'e bırakılmasına karar verildi. 24/10/2013

Kâtip 135077                                                                                        Hâkim 38387

***

* Bulunmaz; "YALAN SÖYLEMEKTEDİR!" demesine karşın, Sayın Yargıç; "Doğruyu söylememektedir." sözünü tutanağa geçirmiştir!