18 Eylül 2013 Çarşamba

LİNÇÇİ Oyun Atölyesi'ni yönetmekten yoksun Bilginer, anti tiyatrocudur!

"Oyuncuların çoğu YAVŞAKtır genellikle..." lakırdısını rahatça kullandığı zaman, benim dışında yiğitçe bir dille karşı çıkılamadığı için, ağzına gelen her sözü umursamazca söyleyebilen Nihat Haluk Bilginer, beni defalarca mahkemeye vermesine karşın, ben, asla ve kesinlikle hiç yılmadan mücadelemi sürdürdüğüm için, bu anti tiyatrocu ilginç kişiye elimden geldiği kadar zarar verdim!... Benim devrimci mücadele gücüm karşısında kendi değerlerini de yitiren Haluk Bilginer, "Ezel" dizisinden ayrıldı yada kovuldu, "İstanbul'un Altınları" TV dizisinden ayrıldı yada kovuldu, "Hayatımın Rolü" dizisinden ayrıldı yada kovuldu, Aşkın Nur Yengi'den ayrıldı yada kovuldu, başta LİNÇÇİ Kemal Aydoğan olmak üzere, hemen hemen tüm kadrosunu kovdu. Bana karşı haksızlık eden kişi, kuruluş, kurumların esenlikleri bozuluyor... Bu asla unutulmasın!

Nihat Haluk Bilginer'e ağzının payını veremeyen Devlet Tiyatroları son derecede kritik durumda. Kendine ait İstanbul Devlet Tiyatrosu (İDT) reklâm kulelerine bile sahip çıkamayan Devlet Tiyatroları, eğer Haluk Bilginer gibi tiyatro düşmanlarına karşı çıkabilecek yiğitliği gösterseydi, iktidarın karşısında bu kadar el etek öper duruma kesinlikle düşmezdi!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz