21 Eylül 2013 Cumartesi

Bulunmaz, 23 Eylül 2013'de TEB KAŞESİ hakkında valiliğe danışacak!

Beni haksız yere mahkûm ettirmek için hazırlanarak, İstanbul 22. Sulh Ceza Mahkemesi'ne sunulan "TEB KAŞELİ İFTİRA MÜTALÂASI"
metninin altında LİNÇÇİ Tiyatro Eleştirmenleri Birliği'nin (TEB) T.C. İSTANBUL VALİLİĞİ İL DERNEKLER MÜDÜRLÜĞÜ yetkisi ile verilmiş resmî kaşesi de var! Beni haksız yere mahkûm ettirmek için yazılan iğrenç iftira mütalâası için aylardır uyarıda bulunmama karşın,
LİNÇÇİ TEB'den olumlu bir ses çıkmadı ve bunca zaman bekledikten sonra, ben de girişimlerde bulunmaya başladım. Bugün İstanbul Adalet Sarayı'nda görüştüğüm yetkililerin önerileri ışığında, Karaköy'deki İL DERNEKLER MÜDÜRLÜĞÜ kurumuna ulaşarak birçok doyurucu bilgi aldım. 23 Eylül 2013 Pazartesi günü yapacağımız görüşme sonucu, (büyük olasılıkla) LİNÇÇİ Tiyatro Eleştirmenleri Birliği Derneği (TEB) için kapanma süreci de başlayabilecek... "UYARMADI!" denilmesin...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz / 20 Eylül 2013 Cuma