17 Eylül 2013 Salı

Bulunmaz, Reyhan Kayışlı'ya ("Siber Suçlarla Mücadele"de) ders verdi!

Soruşturma No: 2013/77328

Konu hakkında bilgi sahibi oldum. İfade vermek istiyorum. Müşteki Reyhan Kayışlı tarafından verilmiş olan şikâyet dilekçesi tarafıma okundu. Bilgi sahibi oldum. Ben, yukarıda beyan ettiğim ikâmet adresinde yaklaşık olarak elli yıldır ikâmet etmekteyim. Müşteki Reyhan Kayışlı isimli şahıs, yaklaşık bir yıldır Gülhan Avşar Demirkanlı ile Mustafa Şükrü Demirkanlı isimli şahıslarla aramızda geçen iki adet dâvâda karşı tarafın müvekkilliğini yapmıştır. Müşteki Reyhan Kayışlı isimli şahıs, kanunları, hukuku, mevzuatı, kendi kişisel yorumlarını katarak, kabahatler içerisinde kullandığı kanaatindeyim. Ben, kendime ait kişisel bloğumda, müşteki Reyhan Kayışlı isimli şahsın fotoğrafını kesinlikle gizli bir şekilde veya şifre kırma gibi eylemlerle değil, tamamen İnternet açık kaynaklarından yapmış olduğum araştırmalarda buldum. Yani, www.google.com isimli arama motoruna müşteki ismi yazıldığında, görseller kısmında ilk çıkan müşteki fotoğrafıdır. Fotoğraf hâlen yayında bulunmaktadır.

Müşteki ifadesinin 3. maddesinde, benim kişisel bloğumda paylaşımda bulunduğum "Hilmi Bulunmaz, Reyhan Kayışlı'nın da twitter'ını yakından izliyor" adı altındaki yazıya "imalı ibare" şeklinde ithafta bulunmuştur. Hâlbuki, www.twitter.com isimli İnternet sitesi, her İnternet kullanıcısının erişebileceği, takipte bulunabileceği açık kaynaklı bir paylaşım sitesidir. Yine, müşteki ifadesinin 5. maddesinde, yine bloğumda paylaştığım "Bulunmaz, Demirkanlı'nın avukatı Reyhan Kayışlı'ya ders veriyor!" başlıkla yazıyla ilgili olarak hakaret ve iftirada bulunduğumu beyan etmiştir. Ben, kesinlikle hakaret ve iftirada bulunmadım. TCK'nın 125. ve 267. maddelerini ezbere bilen, hukuka saygılı biriyim. Reyhan Kayışlı isimli şahıs, hakaret ettiğimi ve iftira attığımı iddia ederek, dilekçesinin her maddesinde yinelemede bulunarak, adliyeyi, kamu görevlilerini gereksiz ve asılsız olarak meşgûl etmektedir. Ben, Reyhan Kayışlı isimli şahsa, kesinlikle hakaret ve iftirada bulunmadım. İddia ettiği fotoğrafı, İnternet açık ortam kaynaklarından aldım. Kişisel verilerini veya fotoğraflarını, sanırım, hiç kimse, İnternet'e zorla veya bilinçli olarak yüklemez diye düşünüyorum. Buna ek olarak, dört sayfadan oluşan detaylı ifademi sunuyorum. Hakkımda, iftirada ve hakarette bulunduğumu iddia eden müşteki Reyhan Kayışlı isimli şahıstan dâvâcı ve şikâyetçiyim. Yapılan suçlamaları kabul etmiyor ve uzlaşmak istemiyorum. Konu hakkında söyleyeceklerim bundan ibarettir. 

HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ

***

Ayrıca bakınız:

Bulunmaz, Reyhan Kayışlı'ya TCK 125. / 267. maddelerden ders verdi!