27 Eylül 2013 Cuma

Dâvâlarla boğuşan Bulunmaz, Yalçın Küçük'ün "DAVALARIM"ı okuyor...

Yalçın Küçük'ün birçok yazısını okumama karşın, "DAVALARIM" kitabını asla okumamıştım. Sağ olsun, Coşkun Büktel, bu kitabı bana armağan etti de, bu kitabı döne döne okumaya başladım. Bunca yoğun dâvâ trafiği içerisindeyken, değil okuyabilmek, göz gezdireceğimi bile sanmadığım bu kitap, beni öylesine sarıp sarmaladı ki, neredeyse dâvâ dilekçelerini yazmayı erteleyecek duruma geldim. Dâvâ süreçleri hızla ilerliyor ve ben, dâvâlarıma yoğunlaşmak zorundaydım... İki arada bir derede okuyup, üzerine notlar aldığım bu kitap, içinde insan sıcaklığı taşıyan bir duygu seline de sahip. Yalçın Küçük ile siyasal ve toplumsal olarak çeliştiğimiz birçok yan bulunmasına karşın, "DAVALARIM" kitabını sıcak duygularla okuduğumu belirtmeliyim. Okumaya devam...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz