26 Eylül 2013 Perşembe

Asılsız ihbarcı Mustafa Şükrü Demirkanlı için yeni "KAMU DÂVÂSI" mı?

Beyan ettiğim kimlik ve adres bilgileri bana ait ve doğrudur. Hâlen, adresini beyan ettiğim yerde ikâmet ederim. İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'na bahse konu şikâyet dilekçesini ben verdim. Dilekçe altındaki imza bana aittir.

Dilekçe içeriğinde de belirttiğim gibi, ben, İnternet üzerinden çeşitli şahısların yazmış olduğu, çeşitli konulardaki yorum yazılarını eleştirmek için, ben de, kendi görüşümü belirtir yorum yazıları yazarak, bunları eleştiririm. Dilekçemde belirttiğim Mustafa Şükrü Demirkanlı isimli şahıs da, benim yazmış olduğum yorum yazılarımı çeşitli yönlere saptırmaktadır. Bu yorumlar, benim kendi kişisel blog'umda yapılan yorumlardandır. Bu şahıs, benim yorumlarımı karalamak için kızım olan Cemre Eylül Bulunmaz'ı hedef alarak, benim aile saadetimi bozmak istemektedir. Ayrıca, yine benim yorumlarımda sahte nick kullandığımı belirtmektedir. Ben, kesinlikle böyle bir yola başvurmuyorum. İsmim neyse, bunu belirtiyorum. Bu şahsın, bana karşı kullanmış olduğu "HAKARET" ve "TEHDİT" içerikli sözlerini, İnternet ortamından çıkartarak, dilekçem ekine ekledim. Bundan da anlaşılacağı üzere, Mustafa Şükrü Demirkanlı isimli şahsın bana karşı kullanmış olduğu "TEHDİT" içerikli sözleri bunda mevcuttur. Bundan dolayı, bu şahıs hakkında "DÂVÂCI VE ŞİKÂYETÇİ"yim. Uzlaşmak istemiyorum. Ayrıca, dilekçeme ek olarak ilâve etmek istediğim bâzı hususları, yine dilekçe şeklinde yazarak, evrakıma eklemek istiyorum. 26.09.2013


MÜŞTEKİ HÜSEYİN HİLMİ BULUNMAZ