25 Ağustos 2013 Pazar

1100 alçağın LİNÇ imzası attığı bir süreçte yiğit bir polis roman yazdı...

- Korkmuyor musunuz başınıza bir şey gelmesinden?

- Emniyet mensubu olup da, emniyet içindeki sorunları yazmak, elbette cesaret isteyen bir olay... Mobbing de görüyorum bâzen... Ama çok umursamıyorum... Belki de soruşturma açılacak bu yazdıklarım hakkında. Ama ben, yalnızca gerçekleri aktardım... İntihar eden arkadaşlarımızın bizden son istedikleri şeyleri gerçekleştirmeye çalışıyorum... İşten bile atılsam, bundan sonra polis intiharlarının azalması için kurulacak rehabilitasyon merkezlerine yardımım dokunuyorsa, ne mutlu bana... Ben de, bu teşkilâtın amelesiyim.

Tıklayınız: "Bizim hayatımız emir ve talimatlardan ibaret"

***


Ayrıca bakınız:


Polis memuru Ali Bayram, dördüncü kitabını da yazıp kendini kanıtladı!


İDT reklâm kulesi namusunun korunamadığı süreçte yiğitçe karşı çıkış!


LİNÇÇİ kültür milisleri karşısında tiyatrocular susarken bu polis yazıyor!


Tiyatrocular LİNÇ'e kulak tıkarken, bir polis, intihar eden polisleri yazdı!