25 Ağustos 2013 Pazar

Tiyatrocular LİNÇ'e kulak tıkarken, bir polis, intihar eden polisleri yazdı!

"Belki de bana soruşturma açılacak yazdıklarım için!"

- Emniyet teşkilatından nasıl tepkiler alıyorsunuz?

- "İntiharda Polis", en fazla polisler arasında ilgi gördü. Tanıdığım veya tanımadığım birçok polis arkadaşım arayıp, tebrik etti. Okuyanlar; "Ben bir polisim; ama bazı sorunları ilk defa burada fark ettim." diyor. Amirlerim ise; "Niye böyle bir kitap yazdın?!" diye eleştirdi elbette. Ben de onlara; "Gerçekler bunlar değil mi?" diye cevap verdim. Romanı okuyunca, diyecek bir şey bulamıyorlar hâliyle; çünkü ben, romanımda hiçbir hikâyeyi olduğundan az veya çok
abartılı göstermedim.

Tıklayınız: "Bizim hayatımız emir ve talimatlardan ibaret"

***

Ayrıca bakınız:

Polis memuru Ali Bayram, dördüncü kitabını da yazıp kendini kanıtladı!

İDT reklâm kulesi namusunun korunamadığı süreçte yiğitçe karşı çıkış!

LİNÇÇİ kültür milisleri karşısında tiyatrocular susarken bu polis yazıyor!