25 Ağustos 2013 Pazar

Her şeyin sahtesinin üretildiği yerde avukat diploması da sahte olabilir!

(Kaynak: Milliyet)

Bana yönelik olan "ENTELEKTÜEL FAŞİZM EYLEMİ" nedeniyle, yüzlerce kez adalet saraylarına gidip, yine yüzlerce kez avukatlarla karşı karşıya geldim. Şimdiye dek, avukatların diplomalarının "Gerçek mi, sahte mi?" olduğu kuşkusuna asla ve kesinlikle kapılmadım... Ancak, İstanbul Anadolu 40. Sulh Ceza Mahkemesi'nde muhakeme edilirken, mahkemenin yargıcı Ali Çetin; "İstanbul Barosu Başkanlığı'na yazılarak, katılan Süleyman Anıl (21298)'ın suç tarihi belirtilerek, suç tarihinde baroya kayıtlı avukat olup olmadığının bildirilmesinin istenmesine..." sözünü, "GEREĞİ DÜŞÜNÜLDÜ" bölümünün birinci maddesine yazdırmasıyla birlikte, avukatların da diplomalarının sahte olabileceği kanısına sahip oldum... Neyse ki, Süleyman Anıl'a ait diplomanın sahte olmadığı anlaşıldığında rahatladım. Değil müvekkilini, kendisini bile savunmaktan çok aciz bir avukat cüppeli gördüğümde, yukarıdaki haberin de ivmelendirmesiyle, gözlerimin önüne kuşku bulutları birikiyor. İyi ki sağlam yargıçlar var...


Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


***

Ayrıca bakınız:

Bulunmaz, LİNÇÇİ Oyun Atölyesi sahibi Bilginer'i de tutanağı geçirttirdi!