26 Ağustos 2013 Pazartesi

ASILSIZ İHBARCI Demirkanlı'nın dergisindeki 9. editör Nedim üfürmüş!

Nedim Saban ‏- Biz de, Kültür Üniversitesi'ndeki derslerimizde metot oyunculuğu öğretmeye hazırlanıyoruz boş yere. Melemeyi, havlamayı öğretelim yeter...

Ali Serkan Budak ‏- Tuncer Cücenoğlu'nun "Kızılırmak" adlı oyunu sahnelenecek. Oyunda koyun sürüsü var. Yönetmen tam ne istedi bilemeyiz. 

Nedim Saban ‏- Ben, böyle bir tiyatro anlayışını kabul edemem... Onlar havlatsın, anırtsın, kendi bildikleri iş...

Ali Serkan Budak - Kendi bilecekleri iş derken, bir yandan da, bunu bütün Devlet Tiyatroları'na mâl ederek itibarsızlaştırmaya katkıda bulunmak olmaz.

Nedim Saban - Devlet Tiyatroları'nda böyle rezillik olmaz, olamaz!...

***

Not: Yukarıdaki tweet'lerde bulunan yazım yanlışlarını biz düzelttik!...