3 Temmuz 2013 Çarşamba

uğraşma uzlaş'la beni celb eden savcı LİNÇÇİ Bülent Sezgin'le ilgiliymiş

Dün, İstanbul Adalet Sarayı'ndaydım. Biri duruşma olmak üzere, sekiz davayla ilgilenmek zorunda olduğum için Brezilya gezisi dönüşünde hiç inceleme olanağı bulamadığım "uğraşma uzlaş!" belgesinin içeriğini asla okuyamamıştım. İşbu belgeyi okur okumaz, bana yapılan bir resmî çağrının söz konusu olduğunu kavradım. Beni uzlaşmaya çağırmışlardı. "Uzlaşma" ve "Bulunmaz" sözcüklerinin bir araya gelmesinin olanaksız olduğunu bilmeyen yada zorunlu görevini yerine getirmek durumunda olan Sayın Savcı Hacı Mehmet Tülü, beni de çağırıyordu. Ancak, neden, kim için çağrıldığımı asla bilmediğimden, Kartal'daki İstanbul Anadolu Adalet Sarayı'na telefon eder etmez, benim hakkımda LİNÇÇİ Bülent Sezgin'in müşteki olduğunu öğrendim. İçerik sorusuna yanıt vermeyen telefondaki sese teşekkür edip, el yordamıyla bir savunma hazırladım...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


***


Ayrıca bakınız:


Brezilya gezisi sonrası biriken resmî davetlerden birisini anlamamıştım!


Bulunmaz, LİNÇÇİ Bülent Sezgin'le uzlaşmak değil de uğraşmak istiyor!


Bulunmaz, yalnızca Bülent Sezgin'le değil, hiçbir LİNÇÇİ ile uzlaşmıyor!