11 Temmuz 2013 Perşembe

LİNÇÇİ Kemal'e Hamlet parası verirse, Kültür Bakanlığı'nı topa tutarız!

Ben, sosyalist kültürün oluşması için ömrünü estetik savaşıma yatırmış biri olarak, en başta "Kültür Bakanlığı Çanağı" yalanması olmak üzere, benim, halkımın ve tüyü bitmemiş yetimin verdiği terli vergilerle beslenen resmî tiyatro kurumlarının zarar görmemesi için çalışıyorken, tam tamına 1100 kişilik "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" ile kuşatıldım!... Hiçbir kişi, hiçbir kuruluş ve hiçbir kurumun bir damla, bir gram, bir milim, bir nebze katkısı bulunmadan utkuyla çıktığım bu savaşımımda, yeni bir evreye girdim... 5 Eylül 2013 tarihine kadar, herhangi bir duruşmam yok... Şu ân itibariyle sürmekte olan 11 davanın 6'sını 5 LİNÇÇİ kişi ve/ya LİNÇÇİ kişi ve kuruluşların avukatlarının açtığı davalar ve 5'ini benim açtığım davalar oluşturuyor! Özetle, durum, şimdilik kaydıyla, eşitlenmiş sayılabilir. Ancak ben, dava açmaya çok yeni başladım. Sanırım, önümüzdeki "adlî yıl" içerisinde, onlarca kişi ve kuruluşa dava açacağım. Büyük bir olasılıkla, LİNÇÇİ Kemal Aydoğan'a da dava açacağım. Kemal, "Uyarmadı!" demesin...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz

Not: LİNÇÇİ Kemal Aydoğan'ın avukatlarının adı İbrahim Demirci ve Süleyman Anıl'dır. Av. Süleyman Anıl'la aramızdaki "ÖZEL HUKUK MAÇI", İstanbul Anadolu 40. Sulh Ceza Mahkemesi'nde sürmektedir!

***

Ayrıca bakınız:

Yumurtasız omlet yapıp Shakespeare'siz Hamlet yöneten adam üfürdü!

***

Oyun'dan önemli not: "ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI"
ve "HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" nedeniyle, yakıcı siyasal ve toplumsal olaylara müdahil olmakta olağanüstü boyutta zorlanıyoruz...