16 Temmuz 2013 Salı

Enver Aysever'le Ferhan Şensoy, tiyatro ve tutukluluk kavramını bozdu!

Sokak tiyatrosu yaparken polis geliyor, kaçıyoruz. Bir yerde yakalandık. Fransızlar tutuklanmadı, ben Türk olduğum için tutuklandım.

Bu olay yüzünden bir gece nezarethanede yattığını belirten Ferhan Şensoy, 'Sonra tiyatronun genel müdürü beni ertesi sabah oradan aldı, gösterinin olduğu yere götürdü.' Kendine dikkat et, haydi devam' dedi, ben yine sokak tiyatrosuna katıldım' dedi.

(Kaynak: Milliyet)

***

Tutuklu: Kanun yoluyla hürriyetlerinden alıkonularak bir yere kapatılan (kimse), mevkuf. (Kaynak: Türk Dil Kurumu)

Gözaltına almak: Birini güvenlik kuvvetlerince belli bir süre, belli bir yerde tutmak, nezarete almak. (Kaynak: Türk Dil Kurumu)


***

Oyun'dan önemli not: "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" nedeniyle, gayet yakıcı siyasal, tarihsel ve toplumsal olaylara müdahil olmakta olağanüstü boyutta zorlanıyoruz. Aşacağız!...