13 Temmuz 2013 Cumartesi

Bulunmaz: LİNÇÇİ Mustafa Şükrü Demirkanlı adımı yiğitçe yazamıyor!

Davacı (Mustafa Demirkanlı) vekilinden (Avukat Reyhan Kayışlı):

"Davalının (Hilmi Bulunmaz) sunduğu dilekçenin dava ile bir ilgisi yoktur. Ayrıca hakaret içerir beyanlarda bulunmuştur. Beyan ve taleplerimizi yineliyoruz. Her ne kadar sosyal ve ekonomik durum araştırmasında emekli maaşı aldığı belirtilmiş ise de esas mesleği dilekçesinde belirttiği gibi kuyumculuktur. Manevi tazminat takdirinde bunun gözetilmesini talep ediyorum." dedi.


1. tweet - insan nasıl bu kadar rezil olabilir, polis saldırıyor, kendini sosyalist olarak lanse eden salak, hâlâ twetlerimi başka yerde yayınlayıp

2. tweet - cevap yazıyor,  salak herif, kopyalayıp başka yerde yayınlayacağına adam ol da gerçek kimliğinle burada yaz, yanıtını da al... Korkak..

3. tweet - Biri aradı, "o" kuyumcu mu dedi, değil dedim... Sonra döndüm kuyumcunun sitesine baktım, o da aynı şeyi yapıyormuş. yanıt veremeyeceğim

4. tweet - yerde twett'imi yazıp, birşeyler yazıyormuş üstüne, umursamadım, o zaten bunları hep yapar, diğeri sinirlendirdi beni kuyumcu umurumda dgl

***

Ayrıca bakınız:


LİNÇÇİ Mustafa Demirkanlı twitter dükkânına kilit asmak zorunda kaldı!


Oyun'dan önemli not: "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" nedeniyle, gayet yakıcı siyasal, tarihsel ve toplumsal olaylara müdahil olmakta olağanüstü boyutta zorlanıyoruz. Aşacağız!...