20 Temmuz 2013 Cumartesi

Cebinde tiyatro, dilinde şiir ve düşünde felsefe olan Bulunmaz öğretiyor

                                                                                                               foto için tıklayınız

Estetik, felsefe, ideoloji, kültür, sanat, şiir, tiyatro konularında uzman olduğunu iddia eden sefil burjuva ideologlarından daha bağımsız, daha özgür ve daha sert bir dünya görüşüne sahip olduğum için, yaşadığım durum, olay ve olgulardan öğrendiklerimi, ücretsiz olarak sunuyorum!

Estetiğin, felsefenin, ideolojinin, kültürün, sanatın, şiirin ve tiyatronun ücretsiz olarak sunulmasını düşünen bir halk dostu, bir tüyü bitmemiş yetim dostu olarak, bu düşünceme sadık bir biçimde yaşadım... Şimdiye kadar, saydığım edimler için para kazanmadığım gibi, para da yitirdim... (Tahminî olarak ve eski para birimiyle; iki trilyon kadar!) Bu durumdan üzüntü duyuyor muyum? Hayır, asla, kesinlikle, üzüntü duymuyorum. Çünkü, saydığım bu yüce eylemlilikleri elde ederken, bu yüce değerleri meta estetiğine kurban etmeyi asla ve kesinlikle hiç düşünmüyordum...

Bugün ve her cumartesi günü 17.00-20.00 arasında sürdürdüğüm yüce değerleri anlatma sürecine herkes katılabilir. Bu sıcakta sürdürüyorum!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz