16 Temmuz 2013 Salı

Bulunmaz, Haluk Bilginer'in avukatı Süleyman Anıl'a da hukuk öğretiyor

İstisnalar dışında, avukatların çoğu Aristotelesçidir genellikle! "Theope" yazarı Coşkun Büktel'le benim sanatsal ifade olanaklarımızı ilelebet ilga ve imhâ etmek için bir araya gelen 1100 kişilik garip kişinin düzenlediği pis bir "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" sürecinde; "Nice avukatlar gördüm üzerinde cübbe yoktu, nice cübbeler gördüm içinde avukat yoktu." Ben, yarın yine, İstanbul Anadolu Adalet Sarayı'na gidip, yepyeni bir hukuk maçının beyannamesini sunacağım! Çünkü ben tüm avukatların Aristotelesçi ve beleşçi düşleriyle uzlaşmak yerine, onların bin bir zahmetle kurdukları hukuksal örümcek ağlarını parçalamak için son derecede büyük ve capcanlı bir uğraş peşindeyim...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


***

Oyun'dan önemli not: "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" nedeniyle, gayet yakıcı siyasal, tarihsel ve toplumsal olaylara müdahil olmakta olağanüstü boyutta zorlanıyoruz. Aşacağız!...