30 Temmuz 2013 Salı

LİNÇÇİ Demirkanlı avukatı Reyhan Kayışlı yokluğumdan yararlandı HB

Bence, avukatlık çok gereksiz bir meslektir. Bunun ne anlama geldiğini algılamak için, "Sosyalist Arnavutluk" dönemindeki avukatlık mesleği anlayışına yaklaşımı gayet net öğrenebilmek gerekir. Avukatlık mesleği, benim, halkımın, tüyü bitmemiş yetimin yaşam düzeyini artırıcı değil, eksiltici ağırlığa sahip... Ben, avukatların yaptıkları işi gayet sevdiklerini söylemelerine, bu işten çok para kazandıkları için bu işi kutsamalarına asla ve kesinlikle zerre kadar katılmıyorum... Onu aşkın avukatın omuz verdiği "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" sürecinde sadece ve yalnızca LİNÇÇİ kişi ve LİNÇÇİ kuruluşlara karşı değil, LİNÇÇİ kişi ve LİNÇÇİ kuruluşları savunan avukatlara karşı da nasıl bir devrimci hukuk mücadelesi verdiğimi, Türkiye tiyatrosundaki "Sağır Sultan" bile duydu... Ne yazık ki, bu sürece yeni katıldığı için olsa gerek, benim verdiğim bu hukuk mücadelesini öğrenmeme inadındaki LİNÇÇİ Demirkanlı Ailesi avukatı Reyhan Kayışlı, benim Hindistan'da bulunmamdan yararlanıp, bana "NOTER ONAYLI İHTARNAME" göndermiş. Avukatlık mesleğini zerre kadar olsun asla hiç sevmediğim, hiçbir avukatı kesinlikle ciddiye almadığım için, LİNÇÇİ Demirkanlı Ailesi avukatı Reylan Kayışlı bacımın gönderdiği "NOTER ONAYLI İHTARNAME" metnini de ciddiye almadım. Kendisine Hindistan'dan selam ve sevgilerimi iletiyorum. Ülkeme gittiğimde kendisiyle hukuksal olarak gayet yakından ilgileneceğim. Oysa sıra başkalarındaydı... Sırada bir değişiklik yapıp, kendisini en kısa zamanda "DÂVÂ ve ŞİKÂYET" edeceğim. Beni, kendisinden önceki avukatlara sorup öğrensin lütfen...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


***


Ayrıca bakınız:


Tenini, terini, tinini tanımak isteyen insanların mutlaka gezmesi gerekir!

ASILSIZ İHBARCILARIN BAŞVURDUKLARI YASA MADDESİ: TCK 301!


Asılsız İHBARCI LİNÇÇİ Demirkanlı, Bulunmaz'ı TCK 301'den ihbar etti!


LİNÇÇİ Demirkanlı'ya karşı 6. dâvâsını açan Bulunmaz rekora koşuyor!


LİNÇÇİ Demirkanlı'nın ASILSIZ İHBARCI olduğunu ilk gösteren Büktel...


22.07-01.08.2013'de Hindistan'da olacağımdan adliyede olmayacağım!

Bulunmaz: Hindistan o denli doğal ki burada asla hiç LİNÇÇİ yetişmiyor!


***


Oyun'dan önemli not: "ENTELEKTÜEL VE HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" nedeniyle, gayet yakıcı siyasal, tarihsel ve toplumsal olaylara müdahil olmakta olağanüstü boyutta zorlanıyoruz. Aşacağız!...