28 Haziran 2013 Cuma

Turgay Demirkaya kendisine telefon eden "o" kişiye yiğitlik dersi verdi...

Çin mutfağını çok seven Cemal Bulunmaz, Turgay Demirkaya ile Çin Lokantası'nda!

***

Turgay Demirkaya

28 Haziran 2013

Bugün işyerimde otururken saat tam 16.37'de dükkân telefonum çaldı. 

Arayan numaraya baktım; 0212 21* 7* 2* idi... Ahizeyi hemen kaldırıp 
"Efendim?" dedim. Karşıdaki ses "Merhaba." dedi. "Merhaba buyurun." dedim. Kendisi "Turgay Demirkaya?" diye kekelerken; "Evet, buyurun, benim." dedim. "Bulunmaz İzmir Şube'de mi çalışıyorsunuz?" diyebildi. "Evet!" diye cevapladım. "Peki onu öğrenmek için aramıştım da..." dedi. Ben "Kiminle görüşüyorum?" diye sordum. " Ben M****** D********* 
tanıklık yapmışsınız!" deyince... "Evet, yaptım!..." dedim. "Beni tanıyor musun?" diye sordu. "Evet, tabiî tanıyorum!" dedim. "Peki, 'YALANCI ŞAHİTLİK' ne, biliyor musun?" dedi. Benden de, aynen şöyle bir tepki sözü çıktı: "EFENDİMMM???!!!..." Bu sözle birlikte, bence son söz söylenmiş oldu. Ancak karşıdaki, sözü uzatmak istese de ben susunca; 
"Yok bir şey... Görüşeceğiz!..." dedi ve telefonu birden bire kapatıverdi...