18 Haziran 2013 Salı

Bulunmaz 23 Temmuz 2012'de 27. Sulh Ceza'ya korkunç bir yazı verdi!

Benim, bu ifade tutanağına yanıt verme zorunluluğum, işte bu belgenin baştan aşağı bilgi kirliliğiyle, ilginç çarpıtmalarla, dezenformasyonlarla, yalanlarla dolu olduğudur... Çünkü ben, bu dezenformatif belgeye yanıt vermez, içeriğindeki yalanlara hiç açıklama getirmezsem, mahkemenin seyri oldukça değişebilir. Türkiye Cumhuriyeti Adalet Bakanlığı'na bağlı kurumların işlerinin aşırı yoğunluğu nedeniyle, ben, benim çok rahatça görebildiğim kocaman yalanların yargıçlar tarafından kılı kırka yarılarak araştırılmasını, incelenmesini isteyemem. Benim, çok somut belgelere, delillere, ispatlara, kanıtlara dayanarak yapacağım her açıklama sonrası görülecektir ki LİNÇÇİ SANIK MUSTAFA ŞÜKRÜ DEMİRKANLI 
"YALAN" söylemeyi tamamıyla alışkanlık hâline getirmiş bir şahıstır...

Bu görkemli yazının tamamını okumak için lütfen tıklayınız:


Bulunmaz LİNÇÇİ Demirkanlı'nın HAKARET, İFTİRA, NEFRET, YALAN ifadelerini, İstanbul 27. Sulh Ceza Mahkemesi Yargıçlığı'na sunuyor!...