21 Mayıs 2013 Salı

Melih Anık, LİNÇ KAMPANYASI ile LİNÇÇİ kişiler arasında ilişki kurdu...

Oyun'un notu: (LİNÇÇİ KEMAL AYDOĞAN) adını biz ekledik!...

***


"İmza veren 1100 kişiye bugün sorsanız, neyi imzaladıklarını dahi hatırlamazlar. O kampanyaya imza atan bir topluluk temsilcisi adımı vermeden araya beni de sıkıştırmıştı. 'Bu adamların yazı yazması önlensin' gibilerinden düştüğü bir notu gördüğümü hatırlıyorum. Ben bildiğim yolda ilerledim o (LİNÇÇİ KEMAL AYDOĞAN) şimdi Moda civarlarında yeni hayâllerle dolanıyor. ESKİ Oyun Atölyesi, Ömer Faruk Kurhan ve Mustafa Demirkanlı beni de 'silme'ye çalıştı. Gizliden arkamdan bir şeyler yapmaya çalışanları da duyuyorum. Önemli olan kendi inandığınız yolda yürümektir." 


Yazının tamamını okumak için lütfen tıklayınız:

"Üniversite Tiyatrolarında Telif Ödenmesi - Hilmi Bulunmaz’a Cevap"