8 Mayıs 2013 Çarşamba

Melih Anık kursağında haram yüreğinde taş olmadığı için rahatça yazdı


Nedim Saban "Rol Çalıyor"
http://melihanikdokunus.blogspot.com/2013/05/nedim-saban-rol-calyor.html 

Şişli Kent Kültür Merkezi'nde Tiyatro Kare'ye sahne verin de  Şişli, Kültür sefaletinden(!) kurtulsun. Kadıköy de öyle kurtulmuştu(!)


Nedim Saban'ın CKM "operasyonu"nu(?) hatırlar mısınız?


Düşünceler: Caddebostan Kültür Merkezi "OYUN"u http://melihanik.blogspot.com/2009/11/caddebostan-kultur-merkezi-oyunu.html Nedim Saban şimdi Aysa için ağlıyor(!)


Tiyatroda yaşananları daha çok öğrendikçe daha çok (u)mutsuzum.


Aysa'ya "peşkeş çekildiğini"(?) iddia ettiği CKM için prodüksiyondan topladığı ekibi düdük çaldırarak yürüten eylemci(!) tiyatrocu kimdi?


Üstün Akmen LİONS'u yazdı mı?


ÜNLÜ eleştirmen yarıda bıraktığı oyunu nasıl yazacak?


Tiyatro yardımı almak için etkili bir kişiye ihtiyaç var mıdır? Belediyelere oyun nasıl satılır? Bilen varsa yazsa da öğrensem...


Siz ortadaki beyaz ata yaslanarak ayakta durabilen bir hâra dolusu atın hikâyesini bilir misiniz?


Muhsin Ertuğrul ve boş çay bardakları...
pic.twitter.com/YNveFQ5XZH


Bugünlerde mesleki bir merakla Moda Sahnesi'nin fizibilite raporunu incelemek istiyorum. Bir milyon harcandığı söyleniyor da...


Dinç Bilgin'in söylediklerine şaşırmaya devam ediyorum.. www.turkiyegazetesi.com/news/40101/hepimizin_bir_pasa%E2%80%99si_vardi_.aspx#.UYn3o6J7KSp


TV8'de Nedim Saban sette kadın döven tiyatrocunun "dışlanması gerektiğini" söylüyor. Yanlış yazanları ne yapmalı?


"Twit" üstüne yazmadığınız için yazdığınızı çözmek için kendi yazdıklarımı yeniden gözden geçiriyorum. Anladım galiba..:)


"O, yardımın, bu, salonun, şu, rolün , onlar ödülün 'tahsisi'nde etkili. Aman 'o'na, 'bu'na, 'şu'na dokunmayayım, ben işimi yapayım" (Anonim)


"İsmini söylemeden 'çaksam' da anlar, papaz olurum. Susayım bari" (Anonim)


"Bakan, müsteşar, her türlü başkan ve yönetmen, duayen, eleştirmen, rol arkadaşı, yazar ile bozuşmayayım. Ben işimi yapayım." (Anonim)


Herkes kendi sektörü dışında yapılanları lanetlemeye hazır. Kendi sektörünü lanetlemekle işe başlasana...


Tiyatro yardımı için başvuracağım. Tabii ki salon da lazım. Tanıdığı olan var mı?


Twitter'ın en kötü tarafı gidenlerin ardından bir şey söyleyememek...


Önce para bulmam lazım :))


"Adaletsiz düzen" Özge Borak İBBŞT'nı yorumladı. (Showtv- Saba Tümer)