18 Mayıs 2013 Cumartesi

HB: Sadece "sol" sözüyle çakıştığımız Özkan'ın savunması beni sarstı!

Tuncay Özkan'ın savunma metnini defalarca okuyarak, üzerinde uzun uzun düşündüm. Ne var ki, tam tamına 1100 kişilik "ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" örgütüyle boğuştuğum için, ancak, bu ciddi savunma metni üzerine kalıcı bir değerlendirme yazısı yazmam şimdilik asla mümkün değil. "HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" sürecini tamamıyla sona erdirip de, bu konuyla ilgili olarak kitap hazırlıklarına başlar başlamaz sanırım Özkan'ın savunma metninden yararlanacağım!

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


***


Ayrıca bakınız:

Özkan: "Beni burada haksız ve hukuksuz olarak tuttuğunuzun delili olan bu mütalaa hukukumuzun utanç vesilesidir. Sizlere sesleniyorum: Beni bu mütalaada yazanlar yüzünden nasıl yargılarsınız? Suç ne delil ne? Terörist olmakla, darbeci olmakla nasıl suçlarsınız? Hakkımda ısrarla siyaset ve sivil toplum çalışması yaptığım için TCK 312/1'den ömür boyu ağırlaştırılmış hapis isteyen bu mütalaa Anayasaya, demokrasiye, hak ve hukuka karşı bir zulumnamedir. Mütalaayı ret ediyorum. Mütalaada yer alan konuları kabul etmiyorum." Daha neler var neler!...


Bulunmaz: Siyasal tutumumuz aynı olmasa da, ikimiz de yargılanıyoruz!