6 Mayıs 2013 Pazartesi

Bulunmaz, Seval Deniz Karahaliloğlu ile hukuk maçı için İzmir'e uçacak!

Bulunmaz'ın, Seval Deniz Karahaliloğlu ile hukuk maçı için gidip geleceği uçak bileti!

Ben, benimle birlikte Coşkun Büktel'in sanatsal ifade olanaklarımızı ilga ve imhâ etmek için bir araya gelen yüzlerce kişice düzenlenmiş 

BİRİNCİ LİNÇ KAMPANYASI, İKİNCİ LİNÇ KAMPANYASI ve
ÜÇÜNCÜ (HUKUKSAL) LİNÇ KAMPANYASI ile susturulmak istenme sürecimizi ağır ağır geride bırakıp, tek başıma savunduğum davalardan yavaş yavaş başarılar elde ettikçe, artık, benim hakkımda açılan tüm davaları, yerel mahkemelerde bile, göğüs göğüse karşılayıp, kötücül kişilere karşı son derecede yiğitçe hukuk maçı sürdürüyorum...

Ben, benim hakkımda, yakınımdaki insanların hakkında, bana ait olan kültür kuruluşlarında emekçilik yapan insanların hakkında başlatılan herhangi bir sürece karşı müthiş derecede duyarlı davranarak, kendi hakkımı, yakınlarımın hakkını, kültür kuruluşlarımda emek harcayan kişilerin haklarını terimin son damlasına dek korumaya ant içmiştim...


Ben, kendimin, halkımın, tüyü bitmemiş yetimin hakkını savunmakla birlikte, Devlet Tiyatroları Genel Müdürü Lemi Bilgin'in verdiği reklâm (PARA) ile beni, halkımı, tüyü bitmemiş yetimi iyice dezestetize etmek isteyen kişilere, kuruluşlara ve kurumlara karşı, estetik tavır geliştirme refleksi içindeyim. Bu nedenle, hiçbir zaman için tam zamanında, her ayın tam birinde yayınlanmamasına karşın, Lemi'den reklâm (PARA) alarak zar zor yayınlanan LİNÇ KAMPANYASI ana sponsorlarından Tiyatro... Tiyatro... Dergisi yazarı Seval Deniz Karahaliloğlu'nun Türkçe özürlü, yazım yanlışlı, kötücül yazılarına karşı son derecede duyarlı bir karşı çıkış oluşturuyorum... LİNÇÇİ dergi yazarına sahip çıkacak mı?...


Ben, kendi hakkımı, halkımın hakkını, tüyü bitmemiş yetimin hakkını son derecede ciddi bir biçimde savunurken, bakalım, LİNÇÇİ Tiyatro... Tiyatro... Dergisi Sahibesi Gülhan Avşar Demirkanlı ve/ya bu LİNÇÇİ

derginin Yayın Yönetmeni, Sorumlu Yazı İşleri Müdürü Şüpheli Sanık Sabıkalı Davalı Mustafa Şükrü Demirkanlı yada herhangi bir LİNÇ KAMPANYASI imzacısı kişi, 7 Mayıs 2013 Salı günü İzmir Karşıyaka 1. Asliye Hukuk Mahkemesi'nde başlayacak olan "HUKUK MAÇI"
tribünündeki yerini alabilecek mi?... Kaç okka olduklarını göreceğim!...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


***


Ayrıca bakınız:


LİNÇ KAMPANYASI ana sponsorlarından Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'nin Türkçe özürlü, yazım yanlışlı, kötücül yazarı Seval Deniz Karahaliloğlu, Türkçe özrüne, yazım yanlışına, kötücüllüğüne zerre kadar olsun asla bakmadan, Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz'a tazminat davası açıyor!