24 Nisan 2013 Çarşamba

Ödül için mürâcaat edilir yada tiyatrodan ödün verenler jüriden ödül alır!

Melih Anık - Ödül değerlendirilmesi, müracaat eden tiyatrolar arasında yapılmalı.

***


Hilmi Bulunmaz - Tiyatro ödül değerlendirilmesi, (aslında) mürâcaat eden tiyatrolar arasında yapılıyor. Bu görüşümü, "pat" diye bir tweet yazısı boyutunda açıklamam olası değil... Ancak, içimdeki bir "yara", beni, bu konuda ciddi bir açıklama yapmaya itiyor!... 

"3. (HUKUKSAL) LİNÇ KAMPANYASI" olağan sürecine girince, bu konuda ciddi bir açıklama yazısı yazmayı düşünüyorum... Şunu ivedilikle söyleyeyim: Kâzım Şimşek'in oynadığı (aslında "oynadığı" yerine başka bir eylem sözcüğü bulmam gerekir) "İlyada"yı izlemeye gelen ("Direklerarası Seyircileri"nden olsa gerek) Aydın Bey, "değerlendirme" yapabileceklerini söylediğinde, "BÜTÜN ÖDÜLLERE KARŞIYIZ!" sloganıyla sert yanıt vermiştim... Bendeki bu net tavır yerine, "ödül isterim, ödül isterim" yılışıklığı söz konusu olsaydı "sözlü mürâcaat" yapmış olurdum!... 
"Sözlü bir mürâcaat" almayan jüri, ödül vermiyor!... "3. (HUKUKSAL) LİNÇ KAMPANYASI" olağan sürece girerse, geniş bir yazı yazma sözü veriyorum...