8 Nisan 2013 Pazartesi

1100 KİŞİLİK KİŞİLİKSİZ KİŞİNİN İKİ KİŞİYE KARŞI PİS BİR LİNÇ KAMPANYASI DÜZENLEDİĞİ ÜLKEDE OLUR BÖYLE VÂKALAR!

Nedim Saban ‏- Emek Sineması'nı alışveriş merkezi haline getiren barbarlar kan istiyor. Dorsay'ı tartaklamaları ağızların akan hırs ve salya göstergesi

Levent Eyüboğlu ‏- Sevgili Nedim,Sn Dorsaydan inşaat işçileri ile yaşamış olduğu tatsız olaydan dolayı özür diledim.Barbar,kan,hırs, salya ve ben !

Nedim Saban - Şahsınızın dışında bir durum ancak tabi ki işçilerden de şirketiniz sorumludur. Umarım Emek yeniden kazanılır

Levent Eyüboğlu - Emek kaybolmadı, bir restorasyon döneminden geçiyor ve Türk sinemasının 100.cü yılında Kasım 2014 te tekrar kapılarını açacak.

Nedim Saban - Sinema aynı yerde aynı biçimde mi kalacak? Projeyi paylaşırsanız seviniriz

Levent Eyüboğlu ‏- Yakında halka açık ve herkesin ziyaret edebileceği bir sergiyle projeyi tanıtacağız, sergi inşaat boyunca 4-5 kez yenilenecek .

Melih Anık - Sergiyi olaylardan önce açıp halkı bilgilendirmek çok mu zordu? @nedimsaban