3 Mart 2013 Pazar

Şüpheli Sanık Davalı Mustafa Demirkanlı boz bulanık ifade vermiş

LİNÇ KAMPANYASI ana sponsorlarından Tiyatro... Tiyatro... Dergisi Yayın Yönetmeni ve Sorumlu Yazı İşleri Müdürü Şüpheli Sanık Davalı Mustafa Şükrü Demirkanlı'nın boz bulanık ifadesi çok düşündürücü!... LİNÇ KAMPANYASI ana sponsorlarından Tiyatro... Tiyatro... Dergisi Yayın Yönetmeni ve Sorumlu Yazı İşleri Müdürü Şüpheli Sanık Davalı Mustafa Şükrü Demirkanlı'ya ait "ŞÜPHELİ İFADE TUTANAĞI" metninden ciddi bir tadımlık:

"Yukarıdaki kimlik ve şahıs bilgileri bana ait ve doğrudur. İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'nın 2012/101473 soruşturma sayılı yazıları ekinde belirtilen suçlamayla ilgili olarak bilgi sahibi oldum. Ben, 22 yıldır Tiyatro... Tiyatro... isimli dergi çıkartmaktayım. Şikayetçi şahıs tiyatro insanlarına düzenli olarak küfür ve hakaret etmektedir. Bugüne kadar beş yada altı mahkumiyet kararı aldı. Devam eden çok sayıda davası da bulunmaktadır. Benim de kendisini şikayetlerimden sonra mahkumiyet aldı. Buna karşılık vermek için şikayetlerde bulunmaya başladı. Okumuş olduğum facebook yazısı, bana ait olabilir. "Olabilir" diyorum, çünkü zaman zaman benim adım ve fotoğrafım kullanılarak, facebook'ta yazılar yazılmakta. COŞKUN BÜKTEL'in facebook sayfasına cevaben yazdığım yazıların kopyasını alıyorum. Karşılaştırdığım zaman, bana ait olup olmadığını söyleyebilirim. Bana ait ise bile, yazıda herhangi bir hakaret ve incitici söz bulunmamaktadır. Yazı, COŞKUN BÜKTEL'e yazılmıştır. Yakın arkadaşı olan HİLMİ BULUNMAZ'ın video kaydı ile yayınladığı görüşleri alıntılanmakta, COŞKUN BÜKTEL'e bu görüşleri kabul edip etmediği sorulmaktadır. Konu bundan ibarettir. Hakkımda yapılan suçlamayı kabul etmiyorum."

***

Ayrıca bakınız:

Sosyalist OYUN Dergisi Genel Yayın Yönetmeni ve Bulunmaz Tiyatro - İstanbul Genel Sanat Yönetmeni Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz, hiçbir avukata zerre kadar olsun asla güvenmediği için, Şüpheli Sanık Davalı Mustafa Şükrü Demirkanlı'ya karşı çıktığı görüşlerini, İstanbul 2. Sulh Ceza Mahkemesi Yargıcı'na sunup, dosyaya koyarken de, yine avukatsızlığın özgürlüğüyle coşuyor!...

Bulunmaz, yarın mesaisine İstanbul Adalet Sarayı'nda başlayacak!