12 Mart 2013 Salı

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz, 12 - 17 Mart 2013 tarihlerinde Estonya, Letonya, Litvanya'da olacağı için yayınımız aksayacak...

Ben, benim sanatsal ifade olanaklarımı ilelebet ilga ve imhâ etmek için başlatılmış olan iğrenç HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI
sürecinin yoğunluğunu azalttığımı duyumsar duyumsamaz, asla tereddüt etmeden, kendimi ivedilikle yurt dışına atıyorum. Bunun birçok nedeni var. Ama başat neden ilkel duyguların tutsağı olmuş tiyatro esnafının şerrinden uzak durabilme, onları unutma isteği...

Eşim Fikriye Bulunmaz'la birlikte yapacağımız bu güzel gezi, beni,

HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI sürecindeki haklı kavgama çok daha net ve güçlü bir donanımla hazırlayacak. Buna eminim... 

Bu arada şunu de belirtmekte yarar var: Daha önce, üç - beş ayrı mekânda birden dağınık olarak bulunan "mahkeme belgeleri" için bir belgelik oluşturup, bütün belgeleri, bir tek mekânda topladım. 


Evimde güzelce oluşturduğum "mahkeme belgeliği", hem bir tek mekândan HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI için mücadele vermemi kolaylaştıracak ve hem de, ev halkının da yardımını almış olacağım... Birçok mekânda birden oldukça dağınık bir biçimde ve çok düzensiz bir hâlde bulunan, üstüne üstlük 19 Kasım 2012 Pazartesi günü yaşadığımız yangın felâketinde olağanüstü zarar gören belgelerin bir arada bulundurulmasından büyük bir moral kazanan ev halkı da, kollarını sıvayarak, bana yardımcı olmaya başladı bile! Bundan sonrası çok kolay, bundan sonrası eğlence...


Bundan böyle, HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI durumu, benim istencim doğrultusunda müthiş derecede bir hız kazanacak. Estonya, Letonya, Litvanya dönüşü çok sert bir kavgaya gireceğim.


Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz