27 Mart 2013 Çarşamba

Sosyalist OYUN Dergisi Genel Yayın Yönetmeni ve Bulunmaz Tiyatro - İstanbul Genel Sanat Yönetmeni Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz, Kültür Bakanlığı Çanağı yalayan tiyatrocu ve tiyatro yayıncılarının davalarını görmemelerini gayet doğal karşılıyor!...

Ben, tüm burjuva tiyatro anlayışına karşı çıktığım için BİRİNCİ LİNÇ KAMPANYASIİKİNCİ LİNÇ KAMPANYASI ve 
HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI ile karşı karşıya kaldım!

Ben, kanıksanmış tiyatro anlayışına teslim olmuş kişi, kuruluş ve kurumların alışkanlıkla destekledikleri tiyatro yayıncılığına karşı çıktığım için LİNÇ KAMPANYALARI ile boğulmak istendim!


Ben, insanlık hâllerini, hayvanlık hâllerine ve/ya bitkilik hâllerine dönüştürecek kadar düzeysiz oyunlar yazan oyun yazarlarına karşı çıktığım için LİNÇ KAMPANYALARI ile susturulmak istendim!


Ben, Coşkun Büktel'e ve onun yapıtı "Theope"ye iftira atan LİNÇ KAMPANYASI ruhanî lideri Prof. Dr. Özdemir Nutku'ya karşı çıktığım için LİNÇ KAMPANYALARI ile silkelenmek istendim!


Ben, "ilerici" TAKSAV'ın 12 Mart Faşizmi Kültür Bakanı Talât Sait Halman'a "Emek Ödülü" vermesine sert, gayet sert karşı çıktığım için LİNÇ KAMPANYALARI ile ilelebet kuşatılmak istendim!


Ben, Şakir Gürzumar yönetimindeki İstanbul Devlet Tiyatrosu reklâm kulelerinin vahşi ticarî kuruluşlarca işgâl edilmesine karşı çıktığım için LİNÇ KAMPANYALARI ile sindirilmek istendim!


Ben, halktan yana, tüyü bitmemiş yetimden yana eylemlere imza attığım için LİNÇ KAMPANYALARI ile kesinlikle iş yapamaz, sanatsal üretimde bulunamaz bir duruma getirilmek istendim!


Ben, tüm bu halktan yana, tüm bu tüyü bitmemiş yetimden yana yaptığım eylemlerimin görünür kılınmasını, bu eylemlerin tiyatro yayınları içerisinde kendine bir yer edinmesini kimseden, hiçbir kişiden, hiçbir kuruluştan, hiçbir kurumdan asla rica etmedim!


Ben, Türkiye tiyatro evrenini değiştirdiğime çok emin olduğum, tiyatro evrenindeki faşizan uygulamalara dikkat çekici işlere imza attığımı bildiğim için, bu siyasal ve tiyatral eylemlerimin kuramsal hesabını okurlarıma her zaman vermeye ısrarla devam ediyorum!


Ben, eylemlerimin, tiyatro yayınlarında kendine bir yer edinmesi için, hiçbir boş çaba harcamıyorum. Böyle bir çabanın, beni daha devrimci, daha insan, daha sanatçı yapmayacağını iyi biliyorum! 

Ben, şöyle düşünüyorum: Tiyatro yayınları, benim bu devrimci eylemlerimi görünür kılarlarsa, kendileri de halktan yana, tüyü bitmemiş yetimden yana saf tutmaya başlayabilirler. Oysa, hemen hemen bütün tiyatro yayınlarının halktan yana, tüyü bitmemiş yetimden yana değil, Kültür Bakanlığı Çanağı 
yalamaktan yana olduğu için, bu yayınlar, ister istemez, benim devrimci eylemlerimi değil, kendi skolastik dünyalarını ısrarla gündeme getiriyorlar!...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz


***


Ayrıca bakınız:


Bulunmaz, Sanık Mustafa Demirkanlı için ek dilekçe taslağı yazdı!


Sosyalist OYUN Dergisi Genel Yayın Yönetmeni ve Bulunmaz Tiyatro - İstanbul Genel Sanat Yönetmeni Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz, T.C. İstanbul 2. Sulh Ceza Mahkemesi Yargıcı raporlu olduğu için, öğleden sonra yapılacak duruşmaya asla katılmadı!...


"1992 yılından bu yana Boğaziçi Üniversitesi Tiyatro Kulübünde Tiyatro Yönetmenliği yapmış" LİNÇ imzacısı Ömer Faruk Kurhan, daha önce tuttuğu avukatlar İnan Yılmaz'la Uğur Demirci Tosun'un işine hiç yaramadığını anlamış olmalı ki, yeni avukatı Eyyüp Fırat Kuyurtar sayesinde yeni bir kamu davası daha açtırarak, Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz'ı 'Türk Milleti Adına' cezalandırmak istiyor!


LİNÇ KAMPANYASI imzacısı Ömer Faruk Kurhan'ın avukatı Uğur Tosun, "acemi hukukçu, kiralık avukat, LİNÇÇİ, maymungötürengi" sözcüklerini beğenmediğinden Hilmi Bulunmaz'ı mahkemeye verdi!


İSTANBUL CUMHURİYET SAVCISI YAŞAR ŞEN'DEN SKANDAL KARAR: "SHAKESPEARE ÇOCUĞU" DEMEK HAKARET İMİŞ!!!


LİNÇ KAMPANYASI ana sponsoru Tiyatro... Tiyatro... Dergisi'nin Türkçe özürlü, yazım yanlışlı yazarı Seval Deniz Karahaliloğlu, Türkçe özrüne, yazım yanlışına zerre kadar olsun hiç bakmadan, Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz'a TAZMİNAT DAVASI açabiliyor!