15 Mart 2013 Cuma

Bir insan, ancak iyice yorulduğunda yorgunluk kahvesi içebilmeli...

Bulunmaz, Riga Havaalanı'nda da LİNÇÇİ kişileri düşünüyor (Foto: Fikriye Bulunmaz)

Ben, bana, halkıma, tüyü bitmemiş yetime karşı işlenmiş tüm toplumsal, hukuksal ve estetik suçlara karşı son derecede donanımlı bir insan olarak varlık gösterdiğim için, hayatımın her saniyesinde, bana, halkıma, tüyü bitmemiş yetime karşı işlenen suçları kılı kırka yararak düşünüyorum... 

Türkiye tiyatrosuna en büyük zararı veren ve böylelikle benim, halkımın, tüyü bitmemiş yetimin toplumsal, hukuksal ve estetik haklarını çiğneyen LİNÇÇİ kişi ve LİNÇÇİ kuruluşları bağışlamam asla ve kesinlikle söz konusu olamaz. Çünkü, bu LİNÇÇİ kişi ve LİNÇÇİ kuruluşlar, Türkiye tiyatrosunun hızla, hem de şimşek hızıyla ceset haline gelmesine, çürüyüp küflenmesine, böylece yok olmasına neden oluyorlar. Onları bağışlamam.

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz