5 Mart 2013 Salı

5 Mart 2013 Salı saat 20.00 itibariyle, LİNÇ KAMPANYASI ana sponsorlarından Tiyatro... Tiyatro... Dergisi ile SANSÜRCÜ Yeni Tiyatro Dergisi'nin Mart 2013 tarihli sayılarını elimize alamadık!...

Ben, tiyatro dergilerini, her ne kadar düzeysiz bulsam, içerik yetersizliği içerisinde görsem de, tam zamanında, her ayın tam tamına birinde yayınlanmalarını arzu ediyorum. Neden?... Her şeyden önce, tiyatro konusunda yazılan haber ve yorumları, taze taze okuma gereksinimi duyuyorum... Bunun yanı sıra, benim, halkımın, tüyü bitmemiş yetimin verdiği vergilerle beslenen "İstanbul Korsan Tiyatroları" Genel Sanat Yönetmeni Hilmi Zafer Şahin'in, Devlet Tiyatroları Genel Müdürü K. Lemi Bilgin'in, Kocaeli Şehir Tiyatroları Genel Sanat Yönetmeni Veysel Sami Berikan'ın ve benzerlerinin verdiği reklâmlarla yayınlanabilen tiyatro dergilerinin, saydığım bu resmî tiyatro kurumlarının oyun düzeneğini tam zamanında, süte su katmadan, yumurtasız omlet yapmadan, hiçbir kaçamak noktaya savrulmadan elime geçmesini arzu ediyorum... Ne var ki, bugün 5 Mart 2013 Salı günü tarihini yaşayıp bitirsem de, LİNÇ KAMPANYASI ana sponsorlarından Tiyatro... Tiyatro... Dergisi ile SANSÜRCÜ Yeni Tiyatro Dergisi adlı yayınların Mart 2013 tarihli sayılarını asla elime alamadım!...

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz