11 Ocak 2013 Cuma

Türkiye tiyatrosunun İDT reklâm kulesi vicdanı "Theope" kadar!

Coşkun Büktel - AKIL ALIR GİBİ DEĞİL! KOCA ÜLKEDE BU APAÇIK SKANDAL YILLARDIR ÜÇ KİŞİDEN BAŞKA HİÇ KİMSEYİ RAHATSIZ ETMİYOR: 
www.facebook.com/photo.php?fbid=542142129137235&set=a.179782142039904.42083.100000243596367&type=1

***

Coşkun Büktel, "Theope" adlı bir oyun yazdı. Bana göre bu oyun, Türkiye dramatik yazarlığının "Everest"i idi. LİNÇÇİ Prof. Dr. Özdemir Nutku, Coşkun Büktel'in yazdığı "Theope" oyununa iftira attı. Bu iftiraya çok net bir biçimde üç tiyatro sanatçısı derhal karşı çıkıp, bu karşı çıkışını hiç şaşmadan günümüze dek taşıdı. Coşkun Büktel'le ben, "Theope" oyununa atılan iftiraya ısrarla ve inatla karşı çıktığımız için, başka nedenlerle birlikte, tam tamına 1100 KİŞİLİK KİŞİLİKSİZ LİNÇÇİ KİŞİ tarafından düzenlenen
 "ENTELEKTÜEL LİNÇ KAMPANYASI" ile susturulmak istendik. Bununla da asla yetinmeyen İFTİRACI VE LİNÇÇİ KİŞİLER, benim hakkımda onlarca dava açtırarak, beni hep "HUKUKSAL LİNÇ KAMPANYASI" ile hareketsiz hâle getirmek istediler. İşe bakın ki, İstanbul Devlet Tiyatrosu reklâm kulelerinin ticarî kuruluşlar tarafından işgâl edilmesine de, çok net bir biçimde üç tiyatro sanatçısı karşı çıkıyor. Kim bu üç tiyatro sanatçısı? "Theope"ye atılan iftiraya karşı çıkan kimlerse onlar: Coşkun Büktel, Feridun Çetinkaya ve ben (Hilmi Bulunmaz)!... 

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz