3 Ocak 2013 Perşembe

Mesut Alptekin, Hilmi Bulunmaz'ın şiirlerini dört yıl önce okumuştu!


Dört yıl önce www.vimeo.com'da yayınladığımız ve 600 kez izlenen yukarıdaki video, bugün (3 Ocak 2013 Perşembe) 
www.youtube.com'da yayınlanır yayınlanmaz 280 kez izlendi!

***


Bu videonun yayınlandığı www.youtube.com sitesindeki "yorum" bölümüne yazdığım görüşümü buraya da aktarmak istiyorum:


Ben, şiir düşünürken, şiir mırıldanırken, şiir üretirken, şiir yazarken, şiir yayınlarken, şiir söylerken, şiir yönetirken, sadece ve yalnızca emekçi kitleleri, işçi sınıfının iktidar özlemini önemsiyorum. Bunun dışındaki diğer ayrıntılar, benim pek umurumda değil. Ben, şiirimi sırça köşkünde yem bekleyen Hint bülbülü kılıklı şairler gibi kurgulamayı sevmiyor, içimden geldiği gibi kendimi borçlu hissettiğim halkıma sunuyorum. Dinleyenlere şiir duygusu aşılıyorum!


Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz