10 Aralık 2012 Pazartesi

Sosyalist OYUN Dergisi Genel Yayın Yönetmeni ve Bulunmaz Tiyatro - İstanbul Genel Sanat Yönetmeni Sosyalist Sanatçı Hüseyin Hilmi Bulunmaz diyor ki: "Abdullah Özgenç, siz, benim sanatsal ifade olanağımın ilelebet ilga ve imhâ edilmesi için, başta Şüpheli Sanık Davalı Mustafa Şükrü Demirkanlı, Şüpheli Ahmet Ertuğrul Timur, Şüpheli Gülhan Avşar Demirkanlı, Şüpheli İsmail Can Törtop, Şüpheli Ömer Faruk Kurhan, Şüpheli Prof. Dr. Nurhan Tekerek, Şüpheli Prof. Dr. Özdemir Nutku, Şüpheli Yaşam Kaya olmak üzere, birçok kişi ve kuruluşla birlikte, bana karşı düzenlenen LİNÇ KAMPANYASINA imza verdiniz. Ancak, sizin adresinizi tam olarak bilmiyorum. Çünkü, İnternet ortamında birçok Abdullah Özgenç var. Bir yanlışlık olmaması, LİNÇÇİ olmayan kişilere zarar vermemek için, sizin yiğitçe ortaya çıkıp, doğru adresi bana vereceğinize eminim. Sizin adresinize gereksinim duymamın bir tek nedeni var: Ben, sizi ve sizinle birlikte 1100 kişi hakkında, İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı nezdinde suç duyurusunda bulunup, ŞİKÂYETÇİ ve DAVACI olacağım!"