21 Aralık 2012 Cuma

Şakir Gürzumar'ın yönettiği İDT'nin reklâm kuleleri işgâl ediliyor!...

Hilmi Bulunmaz, işgâl edilen İDT reklâm kulesinde (Foto: Cemal Bulunmaz)

Ben, neredeyse her gün İstanbul Adalet Sarayı'nı mesken tutup, sürekli olarak dava dosyalarıyla boğuşuyorsam, bunun görünen bir nedeni ÜÇÜNCÜ (HUKUKSAL) LİNÇ KAMPANYASI sürecine birer karasinek gibi konan karanlık ruhlu insanların beni boğmak istemesiyse, görünmeyen nedenlerinden biri de, İstanbul Devlet Tiyatrosu reklâm kulelerinin ticarî kuruluşlar tarafından işgâline karşı başlattığım teşhir kampanyasında, "Theope" yazarı Coşkun Büktel'le Feridun Çetinkaya dışında, hiçbir kişi ve hiçbir kuruluşun benim bu kararlılığımı desteklememiş olmalarıdır!... 

Çünkü, benim, halkımın, tüyü bitmemiş yetimin verdiği vergilerle beslenen Türkiye Cumhuriyet Kültür ve Turizm Bakanlığı Devlet Tiyatroları Genel Müdürü K. Lemi Bilgin ve şehir tiyatroları genel sanat yönetmenleri Hilmi Zafer Şahin'le Veysel Sami Berikan'dan hiç de hak etmedikleri hâlde reklâm adı altında avuç dolusu para (avanta, bahşiş, diş kirası, iane, iaşe, sadaka, sus payı) alan tiyatro dergilerinin hiçbiri, hiçbir zaman için İDT reklâm kulelerinin ticarî kuruluşlar tarafından işgâl edilmesine asla karşı çıkmıyorlar!... 

Çünkü, tiyatro dergi sahiplerinin bütünü, hepsi, tamamı, tümü kendi güçleriyle, öz sermayeleriyle, abone ve okur gücüyle değil de, Kültür Bakanlığı Çanağı yalayarak ayakta durdukları için, tabii ki, benim verdiğim işgâl karşıtı devrimci tavra çok sinirleniyorlar. 

Çünkü, İDT reklâm kulelerini hâlâ işgâl eden ticarî kuruluşlardan reklâm parası alan Devlet Tiyatroları, bu paranın bir kısmını, belki önemli bir kısmını, belki de tamamını, hiç hak etmedikleri hâlde tiyatro dergi sahiplerine reklâm parası adı altında peşkeş çekiyor.

Böylelikle...

Benim devrimci tavrıma karşı çıkan tiyatro dergi sahipleri, karşı devrimci tiyatro dergilerinin çevresinden çöplenen kişiler, beni sürekli olarak LİNÇ KAMPANYASI süreciyle boğmak istiyorlar.

Sosyalist Sanatçı Hilmi Bulunmaz